סיורים באמסטרדם בעברית – חוויה הולנדית בעברית

אוי אמסטרדם!. אמסטרדם היא עיר מופלאה. לא הרבה יודעים זאת. ישראלים שנוסעים לאמסטרדם הם בדרך כלל חבר'ה צעירים שבאים ליהנות ולהתנסות בכל החוויות שהעיר הזאת יכולה להציע לחבר'ה צעירים. אך לא רק חבר'ה צעירים יכולים ליהנות מאמסטרדם. מומלץ מאוד גם לאוכלוסייה מבוגרת יותר להגיע לעיר המדהימה הזאת. כדי לעזור לחבר'ה מבוגרים יותר לסייר בעיר ישנם סיורים באמסטרדם בעברית אשר יעזרו להם לחוות את העיר במטיבה והכול בעברית.

מה תמצאו כשתיקחו סיורים באמסטרדם בעברית?

אמסטרדם היא עיר יפיפייה, רומנטית להפליא, עם נהר שזורם באמצע העיר ומשמש אפילו כאחד מנתיבי התחבורה בעיר. יש בה ייצוג של אומנות, תרבות, חיי לילה וסקס, נושא השימוש בסמים מאוד מפרסם שם וכמובן אי אי פשר לשכוח את הייצוג היהודי במיוחד בתקופת השואה שנמצא בתוך העיר. לפיכך אפשר להציע שלושה סיורים באמסטרדם בעברית עיקריים:

  • סיור היכרות קלאסי באמסטרדם בעברית: ידעתם שבהולנד יש משפחת מלוכה? בדיוק כמו בבריטניה. הסיור הקלאסי יסייר בארמון המלוכה ההולנדי שנמצא בכיכר המרכזית באמסטרדם, כיכר דאם ארמון זה הוא אחד משלושת הארמונות המלכותיים של משפחת המלוכה ההולנדית. הסיור הזה באמסטרדם בעברית יכלול גם ביקור בכנסייה הנסתרת שזו כנסייה הנמצאת בעליית גג. כנסייה זו נבנתה כשהיה איסור על הקתולים לעסוק בדתם ולכן היא נבנתה בעליית גג. נבקר גם בחצר הנזירות שזה מנזר שלו כניסה מיוחדת לחצר מרהיבה ביופייה. נשב בבית קפה הולנדי ונטעם מהצ'יפס ההולנדי המפורסם.
  • סיור ערב ברובי החלונות האדומים: הרחוב המפורסם באמסטרדם, הנקרא דה ולאן או שכולם מכנים אותו רחוב החלונות האדומים. הזנות מותרת באמסטרדם ונמצאת תחת פיקוח ממשלתי ורחוב החלונות האדומים שימש כמרכז זנות במשך שנים רבות. ברחוב קיימים מאות חלונות ראווה בהם העוסקות בזנות מציגות את עצמן כמעט בעירום מלא. כמובן שקיימים באותו רחוב מועדוני חשפנות וחנויות סקס. מעבר לשירותי המין שהרחוב מציע, הרחוב הפך לחוויה תיירותית שכל תייר המגיע לאמסטרדם חייב לחוות. אל תשכחו שגם סיור כזה באמסטרדם הוא בעברית.
  • סיור באמסטרדם היהודית: סיורים באמסטרדם בעברית לא יהיו שלמים מבלי לבקר בכל מה שקשור ליהדות בעיר- נבקר בבתיאטרון היהודי, גן ורטהיים, בית הכנסת הפורטוגזי, בית היתומים והאנדרטה לזכר חללי המחתרת היהודית.