משקלים למעדניות

מעדניות חייבות לדייק בכל גרם של מוצרים, ולכך נחוצים משקלים למעדניות אמינים

מכיוון שהשקילה נעשית במקום ובלחץ רב של לקוחות, משקלים למעדניות חייבים להיות נוחים לשימוש, ידידותיים לכל מוכר ומתאימים לכל מוצר. משקלי המעדניות משמשים בדרך כלל לשקילה של מוצרים בעלי קוד שונה ולכן יש כאלה שאפשר לתכנת בהם גם את הקידוד והוא יוכל לקצר את זמן העבודה על כך. משקלים באים עם רגלית יציבה ונוחה המגבירה את האמינות של המשקל ומונעת כל מיני בעיות של משקל לא מדויק ומחירים לא אחידים. המערכת הממוחשבת בהם חייבת להיות רגישה לכל גרם ולדייק עד האחרון שבהם. משקלים חייבים להיות יציבים משום שכם מונחים על משטחים שונים, גם במעדניות שנמצאות במבנים רגילים וגם כאלה שמתפעלות דוכנים בשווקים שונים, כמו שוקי איכרים משובחים.

משקל מודרני

המשקלים במעדניות של פעם נהגו להשתמש במשקולות מתכת שונות אבל כיום כל הפונקציות האלה חייבות להיות נוספות למשקלים שגם מחשבים מחירים כדי לקצר בזמן. משקלים שהם עכשוויים כוללים גם סוללות נטענות לזמן רב כדי למנוע ביטול זמן עבודה ומאפשרת גם ניידות מוחלטת. כך שבעלי עסק יכולים לקחת אתם את המעדנייה גם לדוכנים השונים בשווקים ועדיין לשקול בדיוק רב. משקלי מעדניות של היום נחשבים לבעלי יכולת אטימות גבוהה מפני נוזלים וכל חומר אחר שעלול להישפך עליהם. בגל הרגישות של החומרה הדיגיטלית הם גם אמורים להיות אטומים לאבק.

תפקודים שונים

למשקל של המעדנייה האיכותי יש מסכי תצוגת LCD משוכללים ובעלי בהירות נוחה, שמקלה על העבודה בכל תנאי. קריאת המשקל והתייצבותו על המגש מנירוסטה חייבות להיות איכותיות וברמה גבוהה משום שמשקלים למעדניות חייבים לדייק כל הזמן. במשקלים המשוכללים אפשר גם לצבור שקילות נוספות כך שהמוכר יכול לשקול כמה מוצרים ולחשב אותם סופית מבלי להכפיל את הפעולה גם בקופה הרושמת. הקופה קיימת גם כשיש משקלים למעדניות שמחייבים שקילה ואריזה מיד אחר כך. בכל מקרה שבו יש לחץ של עבודה במעדניה ולקוחות רבים שנזקקים לשקילה מהירה וקפדנית, משקלים שמגיבים מהר לעבודה ולהחלפת המוצרים הם כלי עבודה אידיאלי.