משחקים לxbox one

XBOX ONE הינה אחת מקונסולות המשחקים המוצלחות ביותר של מיקרוסופט. בניגוד לדגמי ה- XBOX האחרים, קונסולת משחקים זו מהווה מתחרה רצינית לפלייסטיישן 4, ומכילה חידושים רבים כמו למשל עיצוב ארגונומי חדש, ג'ויסטיק נוח, חסכון בחשמל, זיכרון פנימי גדול, מעבד עוצמתי, יציאת HDMI, כונן בלו ריי, 3 כניסות USB ועוד.

היכן ניתן לרכוש XBOX ONE?

אקס בוקס וואן הינה קונסולת משחקים נפוצה ומוכרת במיוחד, וככזו, ניתן לרכוש אותה אצל משווקים רבים ברחבי הארץ. כך, למשל, ניתן לרכוש את הקונסולה מחנויות ורשתות העוסקות במכירה של משחקי מחשב ופלייסטיישן, או לחילופין ברחבי האינטרנט. מחירה של הקונסולה נע בין 1700 ₪ ל- 2500 ₪.

משחקים ל XBOX ONE

הרי לפניכם מספר דוגמאות למשחקים איכותיים ומהנים לאקס בוקס וואן:

  • Assassins creed– משחק המאפשר למשתמש להיחשף לאירועים היסטוריים, כמו למשל המהפכה הצרפתית, ולהתנהל בתוכם.
  • Fallout 4– משחק המתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי, שנוצר בשל מלחמה גרעינית שהרחיבה את העולם כפי שהוא מוכר לנו כיום. במשחק זה, כל שנייה מהווה קרב הישרדות מצמרר.
  • Mad Max– משחק אקשן מבית האחים וורנר, בו על השחקן להדוף פורעים, להילחם בכנופיות ולשרוד בשממה. במשחק ניתן לשחק לבד, או לחילופין אונליין – כלומר, עם משתתפים נוספים.
  • Zoo tycoon– משחק חביב ביותר, בו השחקן הינו מנהל של גן חיות. ככזה, מטרתו לבנות ולשדרג את המתקנים בגן החיות, לדאוג לרווחת החיות ולהתמודד עם מצבים בלתי צפויים ומסוכנים העלולים להתרחש באיזור.
  • Star wars battlefront– משחק מהנה במיוחד, בייחוד עבור חובבי סדרת "מלחמת הכוכבים". המשחק נבנה באופן זהה ביותר לסרט המקורי, ומכיל גרפיקה ושמע באיכות גבוהה במיוחד.
  • Mortal combat xl– משחק מכות מהנה, בו ניתן לשחק לבד, או לחילופין נגד משתתפים אחרים. לגירסא זו של המשחק נוספו דמויות חדשות, ביניהן פרדי קרוגר, ג'ייסון ועוד, וכמו כן שלבים חדשים ומכות fatality נוספות.

היכן ניתן לרכוש משחקים ל- XBOX ONE?

בדומה לקונסולה עצמה, גם את המשחקים לאקס בוקס וואן ניתן לרכוש אצל מגוון המשווקים השונים, או לחילופין בחנויות שקהל היעד שלהן הינו גיימרים. חשוב לזכור כי עלות המשחקים הללו עשויה להיות גבוהה, ומסיבה זו, רצוי לבצע מעין "סקר שוק" קצר בטרם רכישת המשחק. ייתכן כי משחק שיעלה כ- 200 שקלים בחנות, יעלה 150 ₪ ואפילו פחות מכך באתרי האינטרנט השונים. בבואכם לרכוש את המשחק, חשוב לוודא כי מדובר במשחק מקורי.