כיצד מוצאים חברה טובה להחזרי מס?

תושבים רבים, יודעים כי יכול מאד להיות שמגיע להם החזרי מס. אבטלה, גירושין, חופשת לידה, מקום מגורים, שחרור מהצבא, תרומות, השקעה בשוק ההון ועוד – כולם סיבות שבגינן ניתן לקבל החזרי מס לפי נקודות הנצברות. אבל לא כל האנשים יכולים לעסוק בתהליך של קבלת ההחזרים, וזאת משום שתהליך זה יכול להיות סבוך וארוך ואף מתיש – בעיקר שמנסים לבצע אותו לבד. אז מה עושים?

חברות להחזרי מס

מכיוון שהצורך לקבל חזרה את המיסים המגיעים לתושבים, הולך וגובר, אך היכולת להתמודד מול הבירוקרטיה הקשה הולך וקטן, קמו בשנים האחרונות חברות המתמחות בהחזרי מס. אותן חברות מרכזות את כלל הטפסים והחומרים שיכולים לזכות אותנו בהחזר המס, והן פעולות ביעילות ומקצועיות על מנת לקבל את ההחזרים עבור הלקוחות שלהם. כתבנו בעבר על החזרי מס במאמר הזה, מומלץ לקרוא על מנת לקבל מושג כללי על הנושא.

אבל איך מוצאים חברה טובה להחזרי מס?

נכון, יש הרבה חברות שעוסקות בהחזרי מס, אבל חשוב לבחור את החברה הטובה ביותר, שתבצע את החזר המס בצורה מקצועית ויעילה. ולכן ישנן מספר פרמטרים שלפיהן תוכלו לבחור חברה כזאת:

  • מקצועיות – חשוב למצוא חברה מקצועית להחזרי מס שאינה מטרטרת אתכם, יודעת לבקש את כל הנדרש לבדיקה בבקשה אחת, ופועלת בצורה מקצועית כדי שתוכלו להתאמץ כמה שפחות בתהליך.
  • דיסקרטיות – חשוב שהחברה תפעל בדיסקרטיות לאורך כל הדרך.
  • מחירים משתלמים – בבחירת חברה להחזרי מס, יש לבחור חברה שדורשת מחירים הגונים על עבודתם, ואינה גוזלת ממכם ריבית גבוהה או תשלום לא פרופורציונאלי. בצעו סקר מחירים לפני שאתם מתחייבים לחברה.
  • בדיקה מקיפה – חפשו חברה המאפשרת בדיקה מקיפה של כלל הסיבות להחזרי מס. בדקו שהחברה מבקשת טפסים רלוונטיים שיעזרו לכם לצבור יותר נקודות בזיכוי המס.
  • מהירות – עוד כדאי למצוא חברה שיכולה לפעול במהירות גם בכל הנוגע להחזר מס עצמו ובכל הנוגע להפקדת הכסף בחשבונכם.
  • קבלת מידע נחוץ – חברה טובה להחזרי מס היא חברה המספקת את כל המידע הנחוץ ללקוחות, חברה מקצועית תפרסם מאמרים מקצועיים באתר הקשורים להחזר מס, ובעת ובעונה אחת יכולה לתת לכם את התשובות לכל שאלה דרך שירות לקוחות יעיל.

לסיכום נאמר, כי לכל אזרח ותושב מדינת ישראל כדאי לברר את הזכאות שלו להחזרי מס. גם אם כבר קיבלתם החזר מס בעבר, מומלץ לבצע כל תקופה בדיקה. הבדיקה הקלה ביותר נעשית דרך חברות להחזרי מס.

כדאי גם לדעת, מלבד החזרי מס – ניתן לקבל החזרים מביטוח לאומי. בהצלחה!