אייפון 5

אייפון 5 הוא אחד מהמכשירים החדשים ביותר של יצרנית המכשירים אפל והוא זה שיצר את אחד הבאזזים הגדולים ביותר. לכן, אין זה פלא שכל כך הרבה אנשים מתעניינים ברכישת מכשיר זה.

אייפון 5- קצת על המכשיר

אייפון 5 הוא סמארטפון (טלפון חכם) של חברת אפל העולמית. זוהי הגרסה החדשה ביותר של מכשירי האייפון שלה וזו המוגדרת על ידי רבים כמוצלחת ביותר. המכשיר שווק לראשונה בחודש ספטמבר של שנת 2013. הוא שוקל 112, בעל מסך מגע, צורתו המלבנית היא בעלת פינות מעוגלות, יש לו מספר נפחי אחסון, המעבד שלו הוא כפול ליבה של אפל, יש לו 3 מיקרופונים ולחצן הבית, המצלמה שלו היא בעלת 8 פיקסלים  וברזולוציה של 1136 על 640. הרבה נאמר על מכשיר זה, אך מה שבטוח הוא שמדובר על שדרוג לגרסה הקודמת של האייפון.

אייפון 5- מצא את ההבדלים

יש אנשים שטוענים כי ההבדלים בין אייפון 5 לבין גרסתו הקודמת, האייפון 4, הם מזערים ולא משתלם לשלם יותר כסף בעד הגרסה המודרנית יותר. לעומת זאת, אחרים טוענים כי מדובר על מכשיר מתוחכם בו הוכנסו שיפורים רבים עליהם לא ניתן לוותר. השינויים המרכזיים בין אייפון דור חמישי לבין אייפון 4 הם:

  • דגמים- אייפון 5 מוצע במספר דגמים בשונה מהגרסה הקודמת. שני דגמים שלו שפועלים על רשתות GSM  ו- CDMA נמכרים בארצות הברית. דגם נוסף נמכר ביבשת אירופה ומדינות נוספות שבהן רשתות ותדרים שמקובלים באירופה.
  • מערכת הפעלה- דגם זה הוא בעל מערכת הפעלה חדשה ומשודרגת, גרסת ה- IOS6.
  • סירי- נוספו פונקציות נוספות לסירי, כמו למשל אפשרות של פרסום ברשת החברתית פייסבוק, אפשרות לשלוח ציוץ בטוויטר, אינטראקטיביות של הזמנות ופעולות נוספות במסעדות, מידע אודות בתי קולנוע, ספורט ועוד.

לסיכום, מאמר זה כולל רשימה קצרה של השיפורים במכשיר אייפון 5. אך מבטיח לכל אחד כי מדובר על אחד המכשירים המהנים והמשוכללים ביותר בשוק הסלולארי של הפלאפונים החכמים. כעת, כל שנותר הוא לוודא כי יש למכשיר אחריות ושירות תיקונים במעבדה הנכונה ולהתחיל ליהנות ממנו.