למה לא כדאי למהר לבצע ניתוח אף חוזר

האף שלנו ממוקם במרכז הפנים מה שהופך אותו לבעל השפעה מכרעת על הפרופרציות בין שאר האיברים הממוקמים על פנינו ועל המראה הסופי שלנו.

הפנים שלנו מייצגות אותנו בכל מקום, לכן לכולנו חשוב להיראות במיטבנו כל הזמן. דיברנו בעבר על טיפולי בוטוקס לפנים והיום נתמקד בניתוחי אף אבל מהצד הסבוך יותר – ניתוח אף חוזר. מי שמעוניין להעמיק דווקא בעניין הבוטוקס – מומלץ לקרוא את המאמר הזה שפורסם באתר מנטול.

אנשים רבים בוחרים לבצע ניתוח אף, אך לא תמיד הם לוקחים בחשבון עד הסוף את כל הסיכונים, הסיבוכים ותופעות הלוואי הכרוכות בכך. יחד עם זאת, יש אנשים שמעוניינים לבצע טיפול בכדי לטשטש מראה של קמטים ולא מודעים שבאותו הזמן, אפשר לשנות את מראה אף שלהם ולהביא אותו לפרופרציות הנכונות בלי להשתתף בניתוח.

אמנם סיבוכים במערכת הנשימה, דימומים מוגברים ובעיות כתוצאה מתהליך ההרדמה אינם שכיחים בניתוח אף, עדיין בממוצע 5% מהמנותחים, סובלים מניתוח אף כושל, מה שיגרום להם לרוב לרצות לבצע ניתוח אף חוזר.  כשאתם בוחרים לבצע ניתוח אף חשוב שתבינו כי מדובר בפעולה כירורגית לכל הדעות, ניתוח המתבצע בהרדמה מקומית או מלאה בו מתבצעים חתכים, שינויי סחוס ועצמות. ובכן, יש פיתרון.

במקום שתצטרכו להגיע למצב בו אתם זקוקים לניתוח אף חוזר, זאת בעקבות ניתוח שכשל מסיבות אסתטיות או רפואיות, אנו ממליצים לכם לתקן את מראה אפכם בעזרת טיפול ייחודי, שיטה אותה פיתח ד״ר צבר – מומחה לרפואה אסתטית. את שיטה זו נהוג לכנות ״פיסול של האף״ או תיקון אף ללא ניתוח והיא מתבצעת באמצעות שימוש בחומרים איכותיים אותם העור סופג באופן אופטימלי, חומרים כמו בוטוקוס או רדיאס.

מהם היתרונות של ניתוח אף ללא ניתוח?

  • הליך קצר ללא הרדמה.
  • הטיפול מאושר על ידי מנהל התרופות והמזון בארה״ב – FDA.
  • אין חתכים, אין כאבים, אין תהליך אשפוז או צורך בהחלמה ממושכת.
  • טיפול בטוח ויעיל.
  • תוצאות ניתנות לשינוי, בשונה מניתוח בהן התוצאות נשארות קבועות.

באיזה מצבים תוכלו לבצע את הטיפול?

אם עברתם ניתוח אף כירורגי ומאיזושהיא סיבה הניתוח נכשל, נשארתם עם שקעים באף, אסמיטריה בולטת, אף בצורה S או בליטות באף, תוכלו לתקן זאת בעזרת אותם חומרים ייחודיים. החומרים נספגים בעור בהדרגה, עד שהם נעלמים לחלוטין והשינוי נראה לעין תוך זמן קצר. יחד עם זאת, אם אתם מתלבטים האם לבצע ניתוח אף כירורגי אך חוששים מהתהליך ומהתוצאות, אנו מזמינים אתכם להתייעצות במרפאה של ד״ר צבר, אחוז גבוה מהמקרים ניתנים לשינוי בעזרת טיפול ללא ניתוח. הטיפול מתאים לכל מי שמעוניין במראה אף אסתטי,  בכל גיל. כלומר ניתן לעצב ולפסל את האף ללא ניתוח, לשחזר את האף ולהשיג פרופורציות מושלמות. תוך מספר דקות ניתן להגיע לתוצאות מדהימות. בעזרת אותם חומרי מילוי ניתן לשנות את מראה האף לחלוטין מבלי להיות מעורבים בניתוח כירורגי. כלומר אפשר לתקן את מראה האף, כמעט מבלי לגעת בו מה שמצמצם לחלוטין את כל אותם סיכונים שיש לקחת בחשבון כאשר משתתפים בניתוח.