הסעות למירון בל"ג בעומר

האדמו"ר ממירון, רבי יוסף יצחק שניאורסון, נולד בל"ג בעומר בשנת תרצ"ה. מספר אנשים שגרים בסביבת מירון ובעלי רכב נוסעים למירון לל"ג בעומר. יש אנשים שגרים בתל אביב או בירושלים שגם עושים את הטיול.

מירון הוא כפר קטן בגליל המערבי, ישראל. זהו יעד פופולרי עבור יהודים בל"ג בעומר. מאמר זה יספק לך מידע על איך להגיע לשם. הדרך הקלה ביותר להגיע למירון היא ברכב. אפשר לנסוע בכביש 77 צפונה ולאחר מכן להמשיך בכביש 837 עד שתגיעו לכביש 85, אותו תוכלו לנסוע דרומה עד שייפגש עם כביש 6, שיוביל אתכם ישר למירון.

תוכן עניינים

תבחרו בדרך שנוחה לכם להגיע

אם אתם נוסעים בתחבורה ציבורית כמו מיניבוס עד 20 מקומות, הדרך הטובה ביותר להגיע לשם היא באוטובוס מחיפה או נהריה. אתה יכול גם לקחת מונית מתל אביב או ירושלים אם אתה רוצה לבלות יותר זמן באזור לפני החזרה הביתה.

מירון הוא כפר קטן בישראל השוכן באזור מרכז הארץ. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ועולי רגל כאחד. המבקרים מרבים לבקר בקברו של רבי שמעון בר יוחאי, שהיה מחכמי היהודים המפורסמים. התחנה הראשונה בטיול באזור זה היא קיבוץ מירון שנמצא כשעה וחצי מתל אביב. הקיבוץ קיים משנות ה-20 והוקם על ידי עולים יהודים מרוסיה. שמו של הקיבוץ בא ממילה רוסית שפירושה "מקום הטחנה". הם היו הראשונים לגדל תפוזים בישראל והם ידועים עד היום בייצור גידולי הדרים שלהם.

תתכננו את הטיול שלכם בקפידה

התחנה השנייה בטיול זה הייתה לראות כמה מהחורבות העתיקות של ישראל, כולל בורות המים בגן הלאומי בית שערים. בפארק זה יש גם בית כנסת ישן מלפני 2,000 שנה שהוא אחד מבתי הכנסת העתיקים בישראל. כמו כן, מאמינים שייתכן שישו ביקר בבית הכנסת הזה בזמן שהלך בגליל בדרכו לירושלים לפני מותו ותחייתו.

> קבלו מחיר השכרת מיניבוס לאילת