פארם סטור – כל מה שספורטאי צריך

זהו, הגיע הזמן. אחרי תקופה ארוכה שבה היינו בטטות כורסה, צפינו בטלוויזיה והתענגנו על ארוחות שחיתות (מפנקות, יש להודות) מול המסך, צריך לחזור לכושר.

הסיבות להחלטה יכולות להיות מגוונות למדי – הרצון לרדת במשקל או לחטב את הגוף, השאיפה לפתח שרירים או פשוט להיכנס לכושר, ואפילו הצבת יעדים כמו ריצת מרתון במסגרת אחד מאירועי המרתון המרכזיים בערים הגדולות בארץ. תהיה הסיבה אשר תהיה, ההחלטה להיכנס לכושר ולהתחיל לעסוק בספורט היא החלטה מבורכת. עכשיו רק צריך לעשות את זה נכון ולהצטייד בכל מה שספורטאי צריך כדי שתוכלו לשמור על עצמכם בזמן שאתם נעשים שריריים וספורטיביים יותר.

תוכן עניינים

יוצאים לדרך בהדרגה

בהקשר זה, כדאי מאד להכיר את אתר פארם סטור (Pharmstore), אתר אשר הושק לא מזמן וכבר מסתמן כאחד האתרים שהולכים להוביל את תחום הספורט והבריאות בארץ. דיברנו בעבר על אתר פארם סטור שבו ניתן למצוא אבקות חלבון במחירים הזולים בארץ. ואכן, מהמלצות שקיבלנו מחברים ומכרים, באתר פארם סטור אכן ניתן למצוא כמה מהמוצרים במחירים התחרותיים ביותר שראינו עד כה. בין היתר, אבקות חלבון, גיינרים, ויטמינים ומינרלים שונים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

לפני הכל חשוב שתחליטו עם עצמכם לעבור את התהליך הזה בהדרגה ותוך מחשבה רבה. אם אתם רוצים לרוץ מרתון אבל מעולם לא רצתם יותר מאשר קילומטר אחד, רצוי שתבנו לעצמכם תכנית יעדים מוגדרת והגיונית, כך שלאט לאט תגדילו את המרחק עד שתהיו מסוגלים להגיע למרחק של 42 קילומטרים. לחלופין, אם המטרה היא ירידה במשקל או חיטוב, אל תצפו לראות תוצאות בתוך ימים. תנו לעצמכם זמן, התייעצו עם אנשים בעלי ניסיון וידע ובעיקר – היעזרו בסבלנות. כדי להבטיח לעצמכם הצלחה, מומלץ שתצטיידו גם בציוד ספורט מתאים. נעליים נוחות, בגדים מבד סופג זעה, מגני ברכיים או בחרתם בפעילות שעשויה לגבות מהן מחיר יקר ואפילו בתוספים שיוכלו לעזור לכם למקסם את התוצאות.

עובדים קשה – ורואים תוצאות

עבודה קשה ומחויבות היא בהחלט צעד חיוני ובלתי נפרד מהתהליך המאתגר הזה, אבל הגוף שלכם צריך מפעם לפעם גם קצת מנוחה והרבה תשומת לב. אתם רוצים לנפח שרירים או לצמצם היקפים? מצוין, אבל אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי, שמא תישחקו מהר או פשוט תקרסו. ישנם תוספים שונים שיוכלו לעזור לכם לשרוף יותר שומן במהלך האימון או להתאושש לאחריו, וגם חטיפי חלבון ווויטמינים שהם חשובים מאוד לגוף, בעיקר לאחר אימוני כוח. באתר פארם סטור, כאמור, ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרים כאלה שיעזרו לכם להתחיל.

מוצרי ספורט יכולים לשמש לכם כמרכיב משלים וחשוב בפרויקט הכושר הגדול שלכם, אז מומלץ שתבדקו את האפשרויות שלכם ואם יש לכם אפשרות – התייעצו עם גורמים שיכולים לייעץ כמו רופאי ספורט, תזונאים ואחרים. בקיצור, תכנון נכון והקשבה לגוף הם שני הטיפים המרכזיים שיש לנו לתת לכם. ההחלטה שלכם לחזור לכושר מבורכת ואם תתמידו תראו תוצאות ובוודאי שתהיו מרוצים וגאים, רק כדאי שתשמרו על עצמכם לאורך המסע.