איך להתקדם עם רעיון לסטארט אפ

יש לכם רעיון לסטארט-אפ? נפלא. כעת, השאלה העומדת על הפרק היא מה עושים בכדי להפוך את הרעיון למוצר? במאמר זה רשמנו בפניכם את אותן הפעולות שיש לבצע על מנת להפוך את הרעיון לסטארט אפ. קריאה פורה.

בדיקת רעיון לסטארט אפ

הצעד הראשון יהיה בדיקת הפוטנציאל העסקי רווחי של אותו רעיון לסטארט אפ. כאן השאלה העיקרית אשר תעלה על הפרק היא האם אותו רעיון הינו בעל היתכנות עסקית, כלומר האם יש לו פוטנציאל רווחי וכיצד ניתן להגיע אל אותה המטרה. חשוב לפנות אל מומחים בתחום אשר יעזרו לכם בבדיקת הרעיון ויחזירו לכם תשובה בכל הקשור אל פוטנציאל הרווח של השקעה בערוצים מסוימים בסטארט אפ. בסופו של דבר לאחר בדיקה מקיפה ובניית מודל עסקי ברור, מומחים בתחום יוכלו לספק לכם הערכה באם הוצאת הרעיון לפועל, אכן משתלמת.

מחקר שוק – צעד חיוני

בין הבדיקות החשובות תמיד חשוב לכלול את כל הקשור אל המתחרים ובחינת השוק אל מול הרעיון שלכם. מבחינת בחינת השוק חשוב לבדוק האם יש ביקוש למוצרים בתחום שלכם ואילו מוצרים, האם אותם החברה שמוכרות את אותם המוצרים נמצאות בתהליך צמיחה, עמידה במקום או שהן חוות הפסדים, נתונים אשר יעזרו במידה רבה להבין ולהחליט האם משתלם להשקיע בסטראט אפ בתחום בו אתם מעוניינים. 

בדיקת מתחרים – כי אי אפשר להתקדם בלי

אי אפשר ללכת הלאה בלי לנתח מגמות שוק וכמובן את המתחרים בשוק. חשוב להבין מי הם המתחרים, מה הבידול של המוצר או השירות אותם הם מציעים, איפה נקודות התורפה שלהם ואיפה החוזקות, מה היתרונות של המוצר אותו הם משווקים לעומת המוצר אותו אתם מעוניינים לפתח וכיצד קהל היעד, כלומר הצרכן הפוטנציאלי, רואה את  המתחרים. כל אלו חשובים מאוד. כיוון שניתוח מדויק חייב הבנה מקצועית של השוק, רצוי להיעזר במומחים בתחום הוצאה לפועל של רעיון לסטארט אפ.

שלבים נוספים עד יישום יהיו כתיבת תכנית עסקית, תקציר תכנית עסקית, בניית מצגת למשקיעים, פיתוח של גרסה ראשונית למוצר שלכם, גיוס משקיעים, פיתוח המוצר ובדיקתו והוצאתו. בהצלחה.

מחפשים חברה שתסייע לכם בבניית תוכנית עסקית לסטארט אפ? הקליקו על הלינק!

> הכירו שירות ייעוץ עסקי לסטארטאפים StartPlan סטארטפלן