תכשיטים תוצרת כחול לבן – למה זה עדיף?

ענף התכשיטים בישראל הוא לא ענף קטן, הוא כבר ישות גדולה, שמתפתחת משנה לשנה, ולא בכדי. זהו ענף חזק ויציב עם מחירים שסבירים ונוחים לרוב הצרכנים, הפרטיים והציבוריים, ומכאן גם השם הטוב שהוא רכש כבר ברחבי העולם, הן כגורם לרכוש ממנו והן כגורם למכור לו את חומרי הגלם.

אתר bn-jewellery.com מציע למכירה תכשיטים תוצרת הארץ, המיוצרים בקיבוץ מגידו ונמכרים בכל העולם.

כשמתלבטים האם להזמין תכשיטים מחו"ל או האם לקנות מיצרן ובית עסק ישראלים שאחראים על היצירה מתחילת התהליך ועד לסופו כאן בארץ ולא בחו"ל, חשוב לזכור מספר משתנים ועובדות חשובות, שעשויות להיות הכרחיות עבור ההחלטה שלנו, ולסייע לנו להחליט טוב יותר אילו תכשיטים מומלץ לקנות, ומאיפה.


הראשון הוא כמובן איכות המוצר – תכשיטים שנוצרים ונמכרים בארץ יקבלו ברוב המכריע של המקרים גם אחריות בסיסית שתכסה קילופים ובלאי של התכשיטים לאורך הזמן, כאלו שבחלק מהרשתות הבינלאומיות הגדולות לא מכסים כלל וכלל, ולפעמים מורידים המון מחווית המוצר ומאכזבות את הקונה.

משתנה נוסף הוא נושא העמידות של המוצר והזמינות שלו. כאשר מדובר במוצר שנוצר בארץ, ניתן לסמוך על כך שהיצרן שלו גם זמין בצורה הרבה יותר גבוהה על מנת לספק את האחריות המדוברת וגם כדי לספק את המוצר בזמן ובאיכות הכי גבוהה לה הוא מתחייב.

בנוסף לכל אלו אין יותר טוב מלראות את המוצר אותו רוכשים לפני כן, וכמו כן, כאשר מגיעים אל המקום בו נוצר המוצר אפשר לקבל את האינפורמציה הכי מדויקת אודותיו, זאת בניגוד למוצרים אשר מיובאים ארצה. תכשיטים שמיוצרים באופן כחולבן הם תכשיטים שניתן לקבל עליהם את כמות המידע שחשובה לך כצרכן לדעת, וכך ניתן לבצע רכישה או עסקה ולדעת שבחרת את מה שהכי קרוב ואף זהה למה שחיפשת עוד מההתחלה.

כמובן שבנוסף לכל אלו, פיתוח הכלכלה המקומית ותרומה עבור הגדילה שלה הוא גם דבר שכדאי לקחת בחשבון, מכיוון שעידוד צריכת מוצרים שנוצרו כחולבן תורמת לא רק לענף התכשיטים, אלא על כלל הענפים הכלכליים בארץ, ובאופן עקיף עשויים לתרום גם לך, כבעל עסק או כמועסק שעובד עם לקוחות ציבוריים גם כן.

* התמונות באדיבות: BN Jewellery