משכנתאות יועצים

משכנתא היא ללא ספק אחת ההלוואות הגדולות שאדם לוקח בחייו אם לא הגדולה שבהן. הלוואה מסוג זה מתפרסת על פני עשרות שנים קדימה ולרוב מלווה אותנו חלק ניכר מהחיים. על כן זה לא משהו שאנו רוצים להגדיל בו ראש. לפני נטילת משכנתא חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה שיסייע לכם לבחור את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר עבורכם, מחשבון משכנתא ויועץ משכנתאות יעזור לכם לחסוך עשרות עד מאות אלפי שקלים בבחירת התמהיל הנכון והשגת משכנתא במסלול משתלם מבנקים שהוא משתף עמם פעולה וגם אתם תבינו הרבה יותר על מה אתם משלמים לאחר הייעוץ.

מדוע כדאי לקחת יועץ?

כאשר אנו באים לקחת משכנתא מהבנק בדרך כלל ישלחו אותנו אל יועץ המשכנתאות של הבנק. יועץ או יועצת מוכשרים ככל שיהיו, מבינים היטב בתחום המשכנתאות וכמובן בעלי ניסיון שכן הם יועצים ללקוחות מזה זמן מה שהם עובדים בבנק. רק יש בעיה אחת קטנה – הם עובדים של הבנק ולכן רוצים לרצות את מעסיקיהם ולהצדיק את המשרה שלהם. לכן הם לא יוכלו לשרת את האינטרסים של הלקוח אלא של המעסיק שלהם שרוצה להרוויח כמה שיותר כסף מהעסקה הזו. על כן חשוב מאוד לקחת יועץ חיצוני המשקף את האינטרסים שלכם ולהיעזר בו לבניית תמהיל המשכנתא שלכם.

האם הבנק חייב לתת לנו את המשכנתא שאנו רוצים?

כמובן שלא. גם אם ישבתם עם יועצי משכנתאות מטעמכם והכנתם את תמהיל המשכנתא המתאים לכם ביותר הבנק, כגוף פיננסי עסקי, לא חייב לכם כלום. אתם יכולים להתמקח, לנסות להשיג את התמהיל שאתם רוצים כמה תנאים כמה שיותר קרובים לתמהיל זה – אולם הבנק יוכל לבחור אם להעניק את המשכנתא או לא ובאיזה אופן – אם אתם רוצים לקחת תוכלו לקחת או לבחון את האפשרויות שלכם בבנקים אחרים.

>אולי יעניין אתכם גם לקרוא על משכנתאות יועצים