יניב ארד רואה חשבון הוא בעל המקצוע הכי חשוב בעסק שלכם

בעל המקצוע החשוב ביותר בעסק שלכם הוא ללא כל ספק רואה החשבון שלכם. שכן, אין עסק שלא צריך להתמודד עם רשויות החוק, אין עסק שלא נמצא בבעיה כאשר התחום הזה, תחום החשבונות, לא מנוהל כשורה ואין מנהל שאוהב לעסוק בנושא הזה. באמת מדובר על הרבה מאוד חוקים שכמו צריך ללמוד ולהכיר ביום אחד. מדובר על תחום ידע שלם שלעיתים קשה להבין בדיוק איך הוא עובד. בדיוק בגלל זה כל כך חשוב לעבוד עם רואה חשבון מקצועי כמו יניב ארד רואה חשבון שיתן לכם יד ויאפשר לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים לעשות כדי למצוא את עצמכם במקום טוב יותר, כדי לשלם רק מה שאתם צריכים לשלם ולא יותר.

הרי אנחנו חיים במציאות מורכבת

בכל יום נוספים עוד סעיפים, בכל יום עלולה להתפרץ מגיפה עולמית וחוקי המשחק יכולים להשתנות באמצעות מטבעות וירטואליים. מדובר על עולם בו גם הרגולטור בעצמו מנסה לעמוד בקצב. בדיוק בגלל זה חשוב שתהיו עם היד על הדופק ותדעו בדיוק מה הזכויות שלכם בתור האנדרלמוסיה הזו. רואה חשבון מקצועי כמו יניב ארד רואה חשבון הוא מי שיושיט לכם יד ויתן לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר כדי להבטיח כי אתם בסופו של יום תמצאו את עצמכם עם הכסף שלכם ביד. 

זה מפתה לעשות הכל לבד אבל זה ממש לא כדאי

על פניו אפשר לעשות הכל לבד, אפשר לתקן בבית דברים לבד, אפשר לעבוד מול רשות המיסים לבד, אבל כל פעולה מהסוג הזה היא פעולה שבסופו של יום עולה כסף. זאת משום שהזמן שלכם עולה כסף. בזמן שאתם יכולים להתפרנס משהו אחר יכול לעשות עבורכם את העבודה הקשה שאתם לא רוצים לעשות.