מה זה מחסן גינה פנל מבודד ומה היתרונות שלו?

מה זה מחסן גינה פנל מבודד

מחסן גינה בהחלט יכול להיות הפתרון המושלם, הוא יכול להיות נייד (למקרה שמעבר בתים או שינוי מיקום), הוא מאפשר לאחסן תוך שמירה על חפצים השייכים לחצר ואין צורך שיהיו בתוך הבית, מחסן חצר גדול ומעוצב יכול להיות תוספת מרשימה לעיצוב הגינה או לשמש כסטודיו לפעולות שונות ומגוונות. ישנן לא מעט סיבות להחזיק מחסן בגינה, אם כי ישנה משמעות רבה והשלכות בשל החומר ממנו עשוי המחסן. למה הרבה מעדיפים לקנות מחסן גינה פנל מבודד? בואו נכיר את המחסנים השונים המוצעים לנו בשוק ונפרוט את היתרונות של כל אחד.

מחסן גינה – הסוגים השונים


כפי שאנו יודעים, בשוק מוצעים לנו לא מעט סוגים שונים של מחסנים לגינה, המציעים איכות אחרת ומשמשים למטרות שונות. אלה חלק מסוגי המחסנים המוצעים בשוק:

  • מחסן גינה מתכת – זהו מחסן מאוד נפוץ בבתים. הוא יחזיק אצלכם בגינה הרבה זמן, מחירו הוא זול יחסית לאחרים אך לא מספק בידוד כלל (הוא יהיה חם מאוד בקיץ וקר בחורף). 
  • מחסן לגינה פנל מבודד – זהו מחסן שהעיצוב שלו לרוב יהיה נקי מאוד ומוקפד. הוא בנוי כך שישנה שכבת בידוד מעולה והוא נחשב למחסן המבודד ביותר עד כה בתחום. מחסן פנל מבודד יהיה יקר יותר ביחס לשאר המחסנים בהתאם לאיכות שמביא איתו. 
  • PVC מחסני גינה – זהו מחסן העשוי כמובן מ-PVC, מה שמעניק לו את המראה האסתטי הנקי. הוא גם נחשב למחסן מבודד ולרוב יהיה יקר יחסית. 
  • מחסן לגינה מעץ – כפי שניתן להבין, זהו מחסן העשוי מעץ. מחסני עץ יביאו איתם את המראה הטבעי והם ישתלבו עם נוף הגינה שלכם בצורה מופתית. מחסן עץ ידרוש טיפול שנתי (צביעת העץ) על מנת שנוכל לשמור עליו.