מכונת שטיפת רצפות

בבית הפרטי שלנו אנו שוטפים את הרצפה עם מגב ומטלית, הרי בסופו של דבר לא דורכים על הרצפה כה הרבה אנשים וגם הסיכוי להיווצרות כתמים קשים הוא זניח.

אולם מה קורה כאשר מדובר במפעל או כל מקום עבודה אחר? הפתרון: מכונת שטיפת רצפות.

מקומות אליהם מגיעים הרבה אנשים

במפעלים או בתי עסק, נכנסים כל יום עשרות אנשים אם לא יותר, מכיוון שכך הסיכוי להצטברות כתמים, לעיתים אף קשים, גדלה, כאלה שקשה מאוד להסיר אותם. 

מדוע כה חשוב לשמור על הניקיון במקומות הללו?

בלי קשר למקרה זה, תמיד יש לדאוג לניקיון, גם בבית כמובן. אולם אם נכנסים למקום מידי יום הרבה אנשים, הסיכויים להיווצרות כתמים הולך וגדל, או אז מגיע הזמן לרכוש מכונת שטיפת רצפות.

מכונת שטיפת רצפות תעשייתית

מן הסתם, קל להבין כי זוהי מכונת שטיפת רצפות המיועדת למקומות גדולים כמו מפעלים למשל. מדובר במכונה אשר כל ייעודה הוא לנקות אזורים תעשייתיים, כמו מטאטאים תעשייתיים.

במכשיר הנ"ל קיימת גם אפשרות של שטיפה באמצעות קיטור מים, כך ניתן להסיר את הלכלוך והכתמים העקשניים ביותר, כמו למשל כתמי שמן, כתמים בולטים וגדולים ועוד. כמו כן ניתן לשטוף גם בלחץ מים בלי קיטור, תלוי במקרה.

מכונת שטיפת רצפות לבית

נכון שהבית שלכם איננו מפעל, אבל כל אחד דואג שביתו יהיה נקי. ישנם לא מעט אנשים להם בית פרטי, כאשר בחצר יש גם שטחים מרוצפים.

המרצפות הללו צוברות הרבה מאוד לכלוך, הרי הן חשופות כל העת, וכך באמצעות מכונת שטיפת רצפות, אפשר להסיר כל לכלוך, מדובר כאן בניקיון יסודי.

בנוסף, מכונה שכזו מתאימה גם לשטיפת רכבים. לבסוף, מכונת שטיפת רצפות מתאימה גם למסעדות, ניקוי רחובות, ועוד מקומות.