סקראץ משחקים – אילו משחקים אפשר ליצור עם התוכנה?

ביחד עם התוכנה של סקראץ ניתן ליצור משחקים מכל הסוגים, וביניהם משחקי מרוצים, חשיבה, הרפתקאות ועוד. הכול נתון לדמיון שלכם. במאמר הזה אנו מתכוונים לסקור את התוכנה הזו ולספק לכם הסבר נרחב אודותיה.

מה זה סקראץ בעצם?

מדובר בתוכנה שבה לא נדרש לעשות שימוש בקוד ממשי, אך למרות זאת ניתן לבנות משחקים ברמה גבוהה וכאלה שיכולים להיות מורכבים במיוחד. כל הרעיון שעומד מאחורי התוכנה הוא שימוש בעקרונות החשיבה של שפות התכונות המובילות, כמו JAVA, וזאת תוך כדי שמירה על נגישות לקהל הרחב.

הנגישות של התוכנה לקהל הרחב, הפכה אותה לפופולארית למדי בקרב בתי ספר ברחבי העולם כולו. כיום ישנם תלמידים רבים אשר לוקחים חלק בצעדיהם הראשונים בעולם התכנות כאשר הם עושים שימוש בתוכנה הזו.

תוכנה שפותחה ב – MIT ונחשבת לצוק איתן בתחום לימוד התכנות

בשל הממשק הנוח והנגיש של התוכנה, אשר פותחה ב – MIT, מוסדות לימוד רבים בחרו לעשות בה שימוש בכדי ללמד את התלמידים כיצד כל עולם התכנות פועל, ואיך הם יכולים לנתב את החשיבה שלהם לכדי סגנון שיועיל בפיתוח משחקים מכל הסוגים.

אנו יכולים לומר לכם שאם אתם תבחרו להתחיל ללמד את התלמידים שלכם כיצד לעשות שימוש בתוכנה הזו, הם יוכלו ללמוד את הכלים החיוניים ביותר שיעזרו להם להשתלב בעולם התכנות. כך שבעתיד, אם יהיה מצב שבו ירצו ללמוד שפות תכנות מורכבות או ללמוד נושאים מורכבים בעולם התכנות, הדברים יהפכו לפשוטים יותר בעבורם.

סקראץ משחקים

חינם וקל לשימוש בעבור כל אחד

כדאי לדעת שטווח הגילאים שמתאים לשימוש בתוכנה הזה נחשב לרחב למדי. כך שגם ילדים יכולים להפיק ממנה תועלת וגם מבוגרים. מה גם שמדובר בתוכנה שניתן להפיק ממנה הנאה רבה, שכן כל עולם פיתוח המשחקים נחשב למאתגר וכזה שמאלץ אותנו לחשוב על לא מעט גורמים שונים שיכולים להשפיע דרמטית על היכולת שלנו לפתח משחקים בהצלחה. אם אתם רוצים לבחון את הכישורים שלכם ולבדוק עד כמה אתם יכולים להצליח, אתם מוזמנים להתנסות בתוכנה ברשת בחינם.