האם קריירה בתור מומחה UX משתלמת?

אין ספק כי יש משמעות גדולה לשאלה במה אנו עובדים ואנו צריכים לעשות הכול בכדי לעבוד בעבודה המתקדמת והטובה ביותר שיש. העבודה פעמים רבות משפיעה לא רק על הכיס שלנו אלא גם על ההרגשה שלנו ולכן יש לה השפעה גדולה על חיינו. לכן כל אדם צריך לחשוב לעומק במה הוא יעבוד ובמה לא ואסור לו לזלזל בנושא זה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אחת העבודות המעניינות ביותר בשנות ה-2000 היא ללא ספק קריירה בתור מומחה UI ו\או UX עליכם להבין כי קודם כל זה עבודה מאוד מעניינת ומאוד מרגשת. אך לצד זאת אנו חייבים גם לציין כי זו עבודה מאוד מתגמלת אם כמובן אתם טובים בתחום. לכן כל אחד צריך לתת דעתו על השאלה באיזה עבודה הוא יעבוד וזהו משהו שאנו לא יכולים להתעלם ממנו או להכחישו. 

מדוע חברה גלובלית חייבת לחשוב על הנושא של UX?

אתם צריכים להבין כי כיום אי אפשר לנהל עסק המייצר מוצר ללא מומחה מטעם חברת UX. למה הכוונה? אם כן אתם חייבים להבין כי כל מוצר חייב לקחת בחשבון את הנושא של UX/UI וכי יש לכך השפעה אדירה על פועלנו. עליכם להבין כי כיום לקוח לא יקנה מוצר אם הוא לא נוח לשימוש ולא פשוט לשימוש. יכול להיות לכם המוצר המתקדם ביותר שיש בשוק אך זה לא יעזור לכם אם הוא יהיה ברמה נמוכה והדבר יגרום לכם לקושי אדיר אשר אי אפשר להתעלם ממנו וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לפעול בצורה מושכלת וחכמה לאורך זמן. 

איך אפשר ללמוד את נושא חווית המשתמש?

אתם צריכים להבין כי אם אתם רוצים ללמוד את התחום של חווית משתמש אתם יכולים לעשות זאת במכללה או אוניברסיטה. עליכם לדעת כי יש מקצועות המשיקים לתחום זה כמו למשל מעצב גרפי או פסיכולוג שיווקי. עליכם גם לדעת כי לידע תיאורטי יש ערך רב בתחום זה ופעמים רבות הוא ישפיע עליכם מאוד ועל ההצלחה שלכם בתור מעצבי חווית משתמש.