האם דיסני פלוס יכולה להיות המלכה החדשה של סטרימינג?
בכנות, מה לא לעשות ברגע שאנחנו מדברים על דיסני? סימפוניה של צבעים, מוזיקה בלתי נגמרת, חוויות מעולם האגדות ו… דיסני פלוס. זהו התשובה הרשמית לשאלה "איך אני יכול לצפות בכל הסרטים המפנקים של דיסני מבלי לשלם חמישה דינרים בקולנוע?" ובכן, השאלה היא לא רק כמה משתמשים יש לה, אלא גם מה הם חושבים עליה. זה הזמן להתעמק בסטטיסטיקות ולאפשר לדמיון שלנו לדרוך בין העולמות של דיסני. אז, כמה משתמשים יש לדיסני פלוס באמת? ואם זה נשאר טעים, איך הם משווים לאחרים? הבה נתחיל!
כיצד דיסני פלוס ממש מצליחה? מספרים על מספרים!
בעוד שעדיין מדובר בשירות חדש יחסית, דיסני פלוס צברה יותר מ-100 מיליון משתמשים מאז השקתה. זה לא פשוט כמו לדחוף פופקורן לפה, אלא מעיד על ההצלחה של המותג הגדול בעולם. מאז הצגת השירות, נראה שיותר ויותר אנשים משתכנעים להיכנס לממלכת דיסני. רגע, מה קורה פה?
- קולקציה עצומה של תכנים: מפיקסאר ועד מארוול.
- גירויים מהעולם! מתנהלת תחרות אמיתית עם נטפליקס ואחרים.
- שירותים נוספים כמו ה-Disney Bundle.
- מחירים תחרותיים שמאתגרים את הקדנציה הקודמת של כרטיסי הקולנוע.
אז מה קורה עם כל המתחרים?
בהשוואה לשחקני המשחק הגדולים כמו נטפליקס, אמזון פריים, הולו, וחבריהם, דיסני פלוס מביאה כמה עקומות ביותר ממד אחד. עם כמות המנויים שמתרקמת בצורה חדה, היא עשתה זו הרבה פחות מארבע שנים. אז מה מתחרים עלינו?
- נטפליקס: המשתמשים העולמיים ניצבים באיזור ה-220 מיליון, אך יש להם גם את הפוטנציאל של סדרות ומודלים ייחודיים. האם הם יצליחו לפתות אותנו לחזור לצפייה?
- אמזון פריים: מדובר על שירות מאוד מושך שמציע אזורי משחק נוספים אבל מדובר בעירוב של מה שיש ומה שאין.
- הולו: מספקת חוויות טלוויזיה בה בעת מציעה מגוון גדול של קלאסיקות.
האם דיסני פלוס כאן כדי להישאר?
שאלה זו היא טקטית מאוד, מעניין לראות כיצד השירות ימשיך להתפתח, מעניין לא פחות יהיה לראות את ניצול הנישואים של מארוול ודיסני כנקודת השקה עבור הדור הבא של מי שמזמין.
המסע לשם
אז, איך דיסני משמרת את קסמה? נתחיל: חוויה בלתי נשכחת, תוכן מגוון ושירותי סטרימינג שמציפים את המוח. דיסני לא רק משווקים לנו ישירות את התרבות, הם גורמים לנו לחזור לשם כל פעם מחדש. יש כאן אלמנט של נוסטלגיה שעובד היטב.
- סדרות מקוריות כמו "המן מאנדור" מקנים למנויים הרגשה שהם חלק מההיסטוריה של גיבורי העל.
- תכנים מהקולקציה של אולפן דיסני – כמעט כל סרט שהיה אי פעם.
- ערכות הולמות למשפחה – ילדים שמסכימים עם ההורים לשבת יחד? זה יותר מחלום, זו דינמיקה.
מה ניסוי תוכן אומר לנו על העתיד?
אחת השאלות הכי מסקרנות היא מה יקרה עם תכני דיסני בעוד חמש שנים? האם אנו באמת רוצים לצפות בכל הפרקים של "רמקי חזלים"? יש תחושה של ציפייה מצד המשתמשים לגבי תכנים חדשים. ולכן, דיסני פלוס צריכה להבטיח להם
- שירות חווייתי שמאפשר חיפוש אינטנסיבי.
- סוחף את הקהלים בתכנים גם מעבר למקובל.
תשובות לשאלות קיומיות
הגענו לחלק שלנו שבו מתמודדים עם שאלות רותחות. הנה כמה מהן!
- ש: האם דיסני פלוס מציעה טריילרים לסדרות או סרטים?
ת: בוודאי! כנראה תפסנו אתכם בחצי רגל, אבל יש להם בהחלט! - ש: האם שירות דיסני פלוס זמין בכל העולם?
ת: כעת, כן! אבל הלהיטים האמיתיים פסלו רמה כזו או אחרת, אז תצטרכו לבדוק את התוכן שאתם מחפשים! - ש: ספיישלים בכל סדרה?
ת: בהחלט! יש להם כנסיות מעניינות שנכנסות לתוך התוכן.
לסיכום, דיסני פלוס הושקה על הגל של המותג וחזון אחריות. זה לא רק כיפת פלסטיק על סוסי אקשן – מדובר פה על ממשלת אגדות ומפתחות סטרימינג שיגיעו על הגווה. החזון, החוויה ושביעות הרצון, כל זה בזמן שאתם סיימתם את הכפרים על התוכן המוזר בסוף של היום. ייתכן שאין כמו דיסני, אבל מערכת הסטרימינג המגוננת על הקטנטנים בהדרגה יוצרת אבן-עידן.