קופות רושמות פשוטות אך יעילות

סוד ההצלחה במעבר מקופות רושמות ישנה אל קופות רושמות ממוחשבות הוא בחירה בתוכנות הפעלה ידידותיות למשתמש. קופה רושמת מודרנית היא קופה שפועלת באמצעות מסך מחשב תוך שימוש במקלדת ולעתים גם עכבר. חסל סדר קופות רושמות ישנות עם מסך ירוק קטן שמציג את המחיר. קופה רושמת מודרנית מסוגלת להציע הרבה יותר. כניסה המחשבים אל התחום הביאה עמה תחילת תוכנות מאוד מסובכות להפעלה, אלו שרכשו אותן מיהרו להרים ידיים ולחזור להשתמש בקופות הרושמות הרגילות.

עם השנים התפתח התחום והחברות החלו משווקות קופות רושמות ידידותיות למשתמש. הממשק קל להפעלה גם בעבור עובדים שלא מכירים את עולם המחשבים. בעבור אלו שכן מכירים השימוש בקופה פשוט עוד יותר. בעלי העסקים שכבר רכשו קופה רושמת אחת לניסיון ממהרים לרכוש קופות נוספות ולהציב קופה רושמת חדשה בכל עמדת מכירה.

קופה ממוחשבת חשובה לתדמית

אנשי העסקים הוותיקים כבר יודעים כי כל פעולה קטנה או גדולה של העסק מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג ופיתוח התדמית. קופות רושמות ממוחשבות מחזקות את התדמית היוקרתית והמבוססת של העסק. קשה יהיה להרשים לקוחות תוך שימוש בציוד קופה ישן או מכשור ידני לסליקת אשראי. הלקוחות מצפים מכלל בעלי העסקים להחזיק קופות רושמות חכמות שמסוגלות לעקוב אחר המלאי ולאתר בעבורם את הפריטים המבוקשים בתוך כמה שניות.

על גבי החשבונית הם מצפים למצוא פירוט מלא של כל המוצרים שרכשו לצד המחירים. בעלי עסקים קטנים שמבקשים לצעוד אל המחר ולפתח את תדמית העסק זקוקים ללא כל ספק לקופות ממוחשבות. הרכישה היא השקעה לטווח הארוך, בתוך זמן קצר אפשר יהיה לקצור את הפירות ולייעל משימות כמו ספירת מלאי, הזמנת סחורה, מעקב אחר שעות העבודה, חישוב משכורות והרכבת משמרות לעובדים. הקופה מאפשרת לבעל העסק לדעת אלו מוצרים נמכרים הכי הרבה ובאלו שעות בדיוק.