דף נחיתה לעסקים

דף נחיתה הוא דף אינטרנט המיועד לאיסוף מידע על המבקר. לכל דף נחיתה יהיה בדרך כלל טופס לאיסוף פרטי הקשר של מבקרים ותחומי העניין שלהם.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת עיצוב דף הנחיתה שלך הוא להקל על המבקר לבצע המרה. זה אומר שאתה צריך לעשות את זה מהיר וקל עבורם להירשם, לקנות או להירשם. אתה גם רוצה שהם ירגישו בנוח לשתף איתך מידע אישי כדי שיוכלו להפיק את המרב מהאתר שלך.

כמו כן, חשוב שתספקו רושם ראשוני מצוין. אל תכלול יותר מדי טקסט בדף, אל תכלול מודעות פולשניות או חלונות קופצים באתר שלך, והקפד לכלול אייקונים של מדיה חברתית כדי שלקוחות יוכלו ליצור אינטראקציה עם העסק שלך גם בפלטפורמות אחרות!

שימוש בדף נחיתה

כדי למשוך ולהמיר לקוחות היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר לייצר יותר עסקים. זה גם קל יחסית ליצור דף נחיתה ללא ידע טכני.

אבל לגרום לדף הנחיתה שלך לבלוט בים של מתחרים, יכול להיות אתגר. אתה צריך ליצור עיצוב מושך את העין ולבחור תוכן משכנע שיגרום למבקרים לרצות לקנות את המוצר או השירות שלך.

כיום, עסקים צריכים דף נחיתה טוב כדי ליצור קהל ולהמיר אותו מדפדפנים ללקוחות.

דף נחיתה לעסקים הוא בדרך כלל דף אינטרנט המופיע כאשר מישהו לוחץ על קישור בתוצאות מנועי החיפוש (בעמודה הימנית) או בקמפיין שיווקי בדוא"ל. המטרה של דפים אלו היא לעודד את המבקרים לבצע פעולה ספציפית כלשהי, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לרשימת התפוצה של מוצר.

ישנם סוגים רבים ושונים של דפי נחיתה והם משתנים בפונקציונליות שלהם. חלקם כוללים חלונות צ'אט חי, המאפשרים למבקרים לדבר עם נציגי שירות לקוחות לפני שהם קונים משהו. אחרים מציעים הורדות מיידיות (לפעמים דורשות פרטי כרטיס אשראי).