איפה אפשר לקחת קורס דיבור מול קהל?

אנשים רבים חוששים לעמוד ולדבר מול קהל. לא פעם בחיים אנו עשויים להיקלע למצב של עמידה מול קהל, בין אם בלימודים, בין אם בעבודה ובין אם במקומות רבים אחרים. החשש עשוי לגרום לגוף ולמוח לקפוא באותו הרגע, להשתתק, להגיע למצב שבו לא נוכל להוציא מילים מהפה או שנמלמל שטויות שאנו לא רוצים. באמצעות קורס דיבור מול קהל תוכלו לפתוח את הרגשות שלכם, לפתח את הרגלי ההתנהגות וההתנהלות מול הקהל ולייצר סנכרון בין הראש לגוף כשאנו עומדים מול אחרים. 

3 שלבים לשינוי הרגלי הביטוי:

שלב 1 – שיפור הנוכחות והנינוחות – ראשית המטרה היא לייצר נוחות ונינוחות בעמידה מול קהילה. איך נמנע מבלאק אאוט, איך נצא ממנו במהרה אם נקלענו אליו, איך לעבוד מול המנגנון הגופני של החרדה ואיך להעצים את הנוכחות והכריזמה שלנו באמצעות מונחים מתחום הפסיכולוגיה של התנועה.

שלב 2 – סטורי-טלינג ובודי-טלינג: 

איך נהפוך את שפת הגוף שלנו לחלק מהמסר שאנו רוצים להעביר. איך לספר סיפור בתלת מימד. איך עובדים עם דיבור, מהם מישורי התנועה שיעזרו לנו לשפר את האווירה והרגש במהלך ההופעה מול קהל ואינספור תרגילים ותרגולים מול קהל.

שלב 3 – אילתור:

בכל הופעה מול קהל ייתכן ויהיו תגובות בלתי צפויות של הקהל, שכחה של חלק מהדברים שרוצים לומר ובכלל הצורך לאלתר מעט ולייצר דינמיקה ולא דיבור מונוטוני משעמם. זה מה שנלמד בשלב 3 של הקורס.

היכן נוכל ללמוד קורס דיבור מול קהל?

במעבדה של שרון גדרון תוכלו למצוא קורס אונליין לדיבור מול קהל, סדנאות מעשירות בנושא ועוד. כל אלו יעזרו לכם לשפר את ההרגלים ההתנהגותיים שלכם באמצעות הפסיכולוגיה של התנועה מה שישפיע באופן ישיר על האופן שתדברו מול הקהל, תלמדו לאלתר, להיות יצירתיים, אותנטיים ובעיקר ללמוד לדבר בצורה בטוחה ומקצועית מול קהל.