פירוק רכבים, באיזה מקרה זהו הפתרון עבורכם?

פירוק רכבים הפך זה מכבר למושג מוכר מאוד בקרב בעלי הרכבים וכל מי שמתעסק בהם. במגרש פירוק רכבים מתמקדים למעשה בניצול מקסימלי של רכיבים שקיימים ברכב שכבר אינו יכול לשמש לצורך מטרת נסיעה. כל רכב שמגיע למגרש עובר סקירה ובדיקה יסודיים – החלקים התקינים שבו משמשים לצורך תיקון כלי רכב אחרים, והחלקים ההרוסים מועברים לגריטה או לאשפה. ישנם מספר מקרים בהם ניתן ואף כדאי להיעזר בפתרון ששמו פירוק רכבים – עליו ניתן לקרוא גם בלינק https://prk.co.il/place-for-dismantlg-cars-in-rishon-lezion/ 

רכב שעבר תאונה קשה

רכב שמעורב בתאונת דרכים הופך במקרים רבים ללא שמיש מכיוון שיש חלקים שלא ניתן לתקן או שלא משתלם לעשות את זה. בדרך כלל יהיה מדובר בפגיעות פח קשות, ברכיבים פנימיים שנהרסו ובכריות האוויר שהשתחררו. רכב במצב כזה מכונה טוטאלוס – כלומר, הרוס לחלוטין. ועל כן אין פתרון טוב יותר מלמכור אותו למגרש פירוק רכבים על מנת שאלה ימצו ממנו את המיטב.

רכב ישן ומזהם

רכבים ישנים הינם רכבים מזהמים יותר. בעבר לא היו מודעים לשמירה על איכות הסביבה ועל כן לא ממש דאגו לייצר רכבים שלא פולטים חומרים מזהמים. אך כיום, ככל שהמודעות לסביבה ירוקה עלתה, מקפידים לייצר רכבים פחות מזהמים ומנגד, גם להוריד מהכביש את הרכבים הישנים והמזהמים. אז אם יש לכם רכב ישן, כדאי לכם למכור אותו למגרש פירוק רכבים ולקנות רכב חדש ופחות מזהם.

רכב תקול שלא משתלם לתקן

לעיתים קורה שמתקלקל ברכב חלק משמעותי ויקר אשר הופך את התיקון ללא משתלם. גם במקרים כאלה לא כדאי להשאיר את הרכב עומד סתם אלא יש לפנות בהקדם למגרש או קונה רכבים לפירוק בנתניה, הם יקנו מכם את הרכב וידאגו לנצל היטב את כל הרכיבים התקינים שעדיין נותרו בו.