מנכ"ל הקבוצה יריב רינות ושירותי הקבוצה

הכירו את דנסטיל, חלק מקבוצה מובילה בישראל, ואת מנכ"ל הקבוצה יריב רינות. הקבוצה מתמחה בעבודות שונות בייבוא, עיבוד, שיווק ומכירה של חומרים שונים, בהתאם לצורך, דרך מפעלים ייעודיים המציעים הכול ממתכות ופלדה, צינורות ופח, ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים לצרכים שלכם בשטח.

החברה והקבוצה מספקים פתרונות לפרויקטים בכל סדר גודל בישראל, ומאפשרים לכם לישון בשקט בידיעה שיש לכם גב, יש מאחוריכם קבוצה עם היסטוריה ארוכת שנים ויכולת לתת מענה ופתרונות גם לדברים מורכבים במיוחד.

ברשימה קצרה זו תכירו כמה וכמה מהשירותים הזמינים לכם דרך הקבוצה, ומה האפשרויות העומדות בפניכם בדרך לסיום הפרויקט המיוחל.

מנכ"ל הקבוצה יריב רינות והפתרונות של הקבוצה

קבלו רשימה קצרה זו ממנכ"ל הקבוצה יריב רינות מה ניתן לקבל, בין היתר, כשירות אישי מהחברה המקצועית, שמחזיקה בוותק של יותר מארבעים שנות שירות:

  • שירותי חיתוך – תוכלו להתאים בחיתוך מדויק להפליא את עבודות הפלדה שלכם, הברזל והפח שלכם, לכל גודל, לכל פרויקט, ובכל רמת מורכבות. החיתוך המקצועי נעשה על ידי מכונות משוכללות שמותאמות לתחום בדיוק, ואין פשרות על הדיוק – גם בפרויקטים גדולים במיוחד.
  • ניתן לעבוד לא רק עם פלדה או עם פח או פח מגולוון – אלא גם טיפול מלא באבץ ובריתוך לחיבורים מורכבים
  • גימור – לא רק עבודות גסות, הדיוק והעדינות של החיתוך מגיעים עם אספקט נוסף וחיוני – גימור ברמה גבוהה, עיבוד מתכות מקצועי וצביעתן לפי הצורך

איך מתקדמים?

העבודה עם הצוות, הקבוצה, ועם מנכ"ל הקבוצה יריב רינות, מתחילה ביצירת קשר, ומסתיימת בשילוח עד אליכם. יצירת קשר עם הקבוצה והמפעלים ניתן לעשות דרך אתר הבית שלהם, בטופס פשוט וישיר ליצירת קשר. אם אתם רוצים לשוחח באופן מיידי עם נציג, ישנו מספר טלפון העומד לשירותכם בשעות הפעילות.

בנוסף תוכלו לשלוח מייל המפרט את הצורך שלכם ושאלות חשובות שיש לכם, או פקס למסמכים שאינם סרוקים. החברה דנסטיל מספקת שירותים אלו לכל השווקים הגדולים והתחומים המובילים בדרישות, הן בכמות והן בדרישות הדיוק בחיתוך כמו בתעשיית הרכב, מיזוג האוויר, הבנייה, ואף התעשיות הביטחוניות בישראל.