חרמש חשמלי – כל מה שצריך לדעת

עבור מי שטרם הזדמן לו לעבוד עם מכשיר מסוג חרמש, כדאי להבין כי כמעט כמו בכל עולם כלי העבודה, גם כאן ישנו מקצה שיפורים שהתרחש בזכות הקדמה הטכנולוגית והביא ליצירה של כל מיני סוגים של חרמשים שמהם בוחרים את הדגם הכי רלבנטי. איך יודעים שבוחרים את הדגם הכי נכון מבין שורה של דגמים שונים? הנה כמה הנחיות פשוטות שיסייעו למי שלא מכיר.

בוחרים את אופן ההנעה

חרמשים נבדלים האחד מן השני בעיקר באופן שבו הם מונעים. מה האפשרויות אתם בוודאי שואלים? ובכן, האפשרות הראשונה היא של חרמש חשמלי, שאומר כי חייבים מיקום זמין של חיבור לחשמל, והאופציה הנוספת היא של מנוע בנזין, שכאן כבר צריכים לקחת בחשון את הרעש שעושה מנוע שכזה, מה שלא מאפשר עבודה רציפה בכל שעה בשל כך.

העוצמה של המנוע

חרמש חשמלי מגיע עם עוצמה לא רעה בכלל, שמאפשרת את פעולות החיתוך הנדרשות בצורה שקטה יותר ממנוע בנזין, ויתר על כן, יכול להגיע עם מגוון של חלקים שיוצרים את ההתאמה בין עוצמת החיתוך הטובה על ידי מנוע איכותי לאפשרויות חיתוך שונות. לטיפול מאסיבי יותר בשטחים גדולים וקשים, לרוב יהיה מומלץ חרמש בנזין שמגיע עם מנוע עוצמתי יותר.

חרמש מקצועי או לא

כשמגיעים אל חנות לרכישה של כלי עבודה כמו ויליג'ר, תמיד רוצים באופן הכי טבעי את הדגם הכי טוב, אבל יש להבין שהכי טוב אולי בכלל יהיה להוציא סכומי כסף גבוהים על דגם שיהיה פחות רלבנטי. לרוב, הדגמים היותר יקרים מיועדים לגנן מקצועי שעובד בשטחי גינון רחבים עם הצורך בכוח חזק של מנוע לעבודה גם בתנאי שטח יותר מורכבים. חרמש חשמלי יהיה הבחירה הקלאסית לשימוש נורמטיבי,לשטחים "רגילים".