קצת על זכיינות

 

עולם העסקים, לפי איך שהוא ניראה היום, מקבל תכתיב אך ורק מבעלות הכוח והשליטה במשק. החברות הגדולות ביותר והפירמות המדוברות הן אלו שקובעות את חוקי המשחק החדשים. היום יותר מתמיד ניראה כי לקחת חלק משותפות בעלת מוניטין טוב, תמיד יהיה אחד הקלפים החזקים להצלחה בעולם העסקים.

נתון זה גורם לרבים וטובים לעשות הסבה של ממש לאנשי עסקים עצמאיים שלוקחים חלק מהתעשייה והמסחר בארץ ובעולם.

הסבה לצורך פתיחה של עסק עצמאי אינה מצריכה מכם יכולות אלוהיות או חושים עסקיים מפותחים במיוחד, כל שעליכם לעשות הוא לשים דגש למספר קטן של אלמנטים ונקודות חשובות שיכתיבו לכם את החוקים החדשים בעולם העסקים. היום אנו נשים דגש על אחד המפתחות החזקים ביותר לדלת שתבטיח לבעליה הצלחה במידה וירצה להתפתח ולפתוח עסק עצמאי. המפתח הזה הוא לא אחר מאשר זכיינות.

For en sikker vurdering av din tilstand må du ta kontakt med din kontaktperson i den offentlige helsetjenesten. Prosessen omfatter nedbrytning Kjøp Sildenafil for økt potens lovlig på nett av guanosintrifosfat til syklisk guanosinmonofosfat, den intracellulære substansen som via proteinkinase g gir senket ca – konsentrasjon og dermed relaksasjon.

זכיינות בעידן המודרני מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לקחת חלק מהצלחה של חברה טובה שהצליחה לחדור לשוק ולבנות מוניטין חסר תקדים וכעת היא מחפשת שותפים שיסייעו לה להתפתח ולהפוך לשם דבר.

ניסיון רב שנים בעולם העסקים מוכיח שדווקא חברות ועסקים בעלי מוניטין פוזיטיבי מצליחים להמשיך ולהצליח בכל מקום חדש שאליו הם מגיעים. היתרון בלהיות בעלי עסק בעל שם מוכר וידוע הוא העובדה שאתם מתחילים לקצור את הפירות של העסק עוד בתחילת דרכו, בשונה מעסקים חדשים נטולי שם ומוניטין שצריכים להתחיל לבנות עצמם כמעט מאפס.

דוגמא קלאסית להצלחה של זכיינות ניתן למצוא כמעט בכל עיר, לצורך דוגמא- בעיר מגוריי (אשדוד) פתחו לפני כחודשיים פיצרייה חדשה בעלת שם עולמי ומספר גדול של סניף בארץ ובעולם, ובכל פעם שאני עובר ליד הסניף, ההצלחה המסחררת נראית למרחקים.

בפעם האחרונה שחלפתי ליד אותה פיצרייה, התעניינתי, מעצם היותי עוסק בכל הנושא של זכיינות, והחלטתי לשאול את הבעלים אודות תפקוד העסק. הבעלים שיתף אותי שהוא חובב פיצה מושבע וכל חייו עיסוקו העיקרי היה רק פיצריות. אך כל פיצרייה שפתח נחלה כישלון חרוץ שנבע מהיצע גדול וחוסר פרסום, עד הפעם שהחליט לרכוש זכיינות בעלת שם עולמי ולקצור את הפרות של ענקית הפיצות בעלת השם העולמי.

לפי הדוגמא של ידידי מעולם הפיצה ולפי הכרתי עם עולם שלם של זכיינות, אומר לכם שניתן להצליח עם רכישה חכמה של זכיינות לא רק בתחום המזון, אלא גם בעולם האופנה, כלי הבית, רשתות שיווק ועוד רבים וטובים.