ספר תורה מחיר

אחת מתרי"ג המצות המצוות על העם היהודי היא כתיבת ספר תורה. בעיקרון כל יהודי מחוייב בכתיבת ספר תורה, אך מכיוון שעלות ספר תורה הוא גדול מאוד, יכולים אנשים רבים להשתתף ברכישת ספר תורה אחד ואנו יכולים אף לצאת ידי חובת המצווה על ידי ספר התורה שבהיכל.

כתיבת ספר תורה הוא תהליך ארוך ונדרשת מאתנו סבלנות רבה. כתיבת ספר תורה עשויה לארוך בין 8 חודשים לשנה שלמה, קראו על כך באתר https://www.nazerhamishkan.co.il.

ספרי תורה יכולים להיכתב רק על ידי סופרים מומחים. אנשים שעברו קורס כתיבת סת"ם ועברו אותו בהצלחה, יכולים לכתוב ספר תורה.

כידוע, הכנסת ספר תורה, הוא טקס גדול ומיוחד. לאחר זמן כה ארוך שחיכינו לספר שיהיה מוכן, הנה הגיע היום והספר נכתב בשלמותו והגיע הזמן להכניסו לבית הכנסת. לא סתם אנו חוגגים את המאורע בטקס גדול כל כך. כתיבת ספר תורה היא דבר מרגש ומיוחד מאוד.

כמה זה עולה?

רבים אשר מעוניינים לכתוב ספר תורה ניגשים אלינו ושואלים כמה זה עולה? בדרך כלל גובים עבור כתיבת ספר תורה מחיר של כמאה אלף שקלים. אך כמובן שזה תלוי בסוגי ספרי תורה שונים. בשורות הבאות נפרט את סוגי ספרי התורה ומהו מחיר של כל ספר. קבלו מחיר עבור בתים לספר תורה.

תחילה אנו צריכים להבין על איזה ספר אנו מדברים. האם מדובר בספר אשכנזי, או ספרדי? כשר או מהודר? או שאולי אתם בכלל מתעניינים על כתיבת ספר קטן.

ספר תורה מחיר

בין כל סוג כתב או גודל, משתנה מחיר הספר.

ספר תורה ספרדי בדרך כלל יעלה לכם בערך 85,000 שקלים ומעלה.

מחיר ספר תורה בית יוסף, מתחיל בכ – 90,000 שקלים.

ספר תימני או האר"י יעלה לכם החל מ – 85,000 שקלים.

מחיר ספר קטן מתחיל ב – 95,000 שקלים.