כל מה שצריך לדעת על – (BI) בינה עסקית

קודם כל הסבר קצר

חשוב להתחיל את המאמר עם הסבר קצר אך מדויק מאוד על מה זה בכלל בינה עסקית, חשוב להבין את זה קודם כל כדי בהמשך תוכל להבין מה היתרונות שיש לבינה עסקית ולמה זה חשוב מאוד בבית העסק שלך.

בינה עסקית – (BI)  

בינה עסקית לעסקים היא למעשה מערכת מתוחכמת מאוד אשר אחראית על כל הצד הלוגיסטי, תפעולי ניהולי של בית עסק, הכל תחת פלטפורמה אחת עם ממשק פשוט ונוח. המערכת מוכרת גם בעוד כמה שמות כמו למשל: מערכת ERP או מערכת פריוריטי ועוד כמה שמות אשר נוספו לה עם השנים.

לאיזה סוג של בית עסק המערכת מתאימה?

זו בהחלט שאלה חשובה, בינה עסקית אמנם בעלת שם מפוצץ אשר נישמע לכאורה כאילו זו מערכת אשר טובה ויעילה אך ורק עבור עסקים גדולים או תאגידי ענק. זה לא נכון בכלל כי בינה עסקית מתאימה לכל בית עסק באופן חד משמעי. אז גם אם יש לך עסק גדול, בנינו או קטן זה זה בכלל לא משנה כי בינה עסקית מתאימה לכל בית עסק ללא יוצא מן הכלל.

איך זה עובד?

המערכת מורכבת מכמה שכבות אשר לכל אחת מהן יש חלק חשוב בתפעול המערכת. המערכת כוללת בתוכה תוכנה חכמה אשר יכולה להיות יעילה עבור כמה מחלקות שיש לכל בית עסק. לנהל את כל המחלקות בצורה ברורה לעין ופשוטה מאוד להבנה.

לסיכום:

בינה עסקית או ERP מערכת אשר היא מערכת חובה בכל בית עסק ללא יוצא מן הכלל. בזכות עבודה נהדרת אשר יוצאת מגדר הרגיל שעושה המערכת העסק יהיה הרבה יותר טוב ממה שהוא עכשיו.