מעבדת LEM – במה המעבדה עוסקת?

ההתמחות של מעבדת LEM היא גילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם באמצעות בדיקת PAP. הבדיקה הזו מסוגלת לזהות ברמת דיוק מרבית שינויים בתקינות של התאים והרקמות בצוואר הרחם. על בסיס הבדיקה הזו ניתן לגלות האם התאים יכולים להפוך להיות תאים טרום סרטניים או סרטניים בסופו של דבר.

ישנה חשיבות אדירה לעריכת בדיקה כזו בשלבים מוקדמים ככל שניתן, שכן היא מאפשרת לפעול ביעילות מרבית מבחינה רפואית ולהעניק לאישה את העזרה שהיא זקוקה לה. במצב שבו מזהים סרטן בשלבים מתקדמים, כל הטיפול הופך להיות הרבה יותר מורכב וגם פחות יעיל.

תוכן עניינים

אבחון מוקדם למניעת הסתבכות רפואית

כל אישה שרוצה לשמור על הבריאות שלה צריכה להבין שזה יוכל לקרות בקלות אם רק תחליט לפעול בצורה אחראית ותעבור בדיקת פאפ במצב שבו עברה את גיל 21 או לאחר הפעם הראשונה שקיימה יחסי מין. הבדיקה הזו פשוטה, אך החשיבות שלה גבוהה בצורה בלתי רגילה, ומסוגלת גם להביא להצלת חיים.

בדיקה אחת פשוטה זה כל מה שצריך על מנת לזהות שינויים חריגים בגוף שמאפשרים לפעול בהקדם האפשרי. זה בוודאי יהיה חשוב בצורה בלתי רגילה בעבור כל אישה שרוצה לשמור על הבריאות שלה ולדעת שהיא עושה כל מה שצריך במישור הזה.

צוות מחקר ופיתוח של המעבדה

מלבד בדיקות PAP שעורכת המעבדה, מעבדת LEM גם מתעסקת עם מחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשות אשר מייעלות את הדרך שבה היא מזהה סרטן או שינויים חריגים בתאים בשלבים המוקדמים ביותר. הטכנולוגיה של המעבדה משפרת משמעותית את היכולת להעניק טיפול מוקדם ויעיל למחלת הסרטן, ועל כן זה בוודאי חשוב מאוד לפעול בהקדם ולעשות כל מה שניתן לאבחון מוקדם.