שמאי מקרקעין מחירון – כמה תצטרכו לשלם?

עלות הערכת השווי שמבצע השמאי תלויה בגודל הנכס. ככל שהוא גודל יותר, כך המחיר שתצטרכו לשלם צפוי לעלות. אם ברצונכם להזמין שמאי שיוכל לעשות הערכת שווי לנכס שלכם, הנה לכם שמאי מקרקעין מחירון, כך שתוכלו לדעת בדיוק כמה אתם צפויים לשלם.

המחירים המקובלים לשנת 2021

  • דירה עד 120 מ״ר – 2,500 עד 6,000 ש״ח
  • הערכת שווי לבניית בית פרטי על קרקע ריקה – 2,000 עד 4,500 ש״ח
  • הערכת דמי שכירות לנכס עד 120 מ״ר – 2,000 עד 4,500 ש״ח

אל תמכרו את הנכס שלכם או תשכירו אותו לפני שפניתם אל שמאי. כפי שנוכחתם לדעת, שמאי מקרקעין מחירון לא יקר במיוחד, ואם רק בוחרים בשמאי מקצועי ואמין, ניתן לקבל שירות מעולה במחיר טוב. כך שאתם רק צריכים לברר את העניין הזה ולבחון איזה שמאי באזור שלכם יוכל להגיע אל הנכס שלכם ולעשות את הערכת השווי הדרושה.

יש שמאי מקרקעין שפועלים ברחבי הארץ ויכולים להגיע אליכם בתוך זמן קצר. אם אתם הולכים לבחור באיש מקצוע בתחום, אז תעשו את זה בצורה חכמה ותוודאו שאתם בוחרים באיש מקצוע מנוסה ומוכר שפועל שנים רבות בתחום. כך תוכלו לדעת שהערכת השווי שהוא יבצע תהיה מדויקת ולא יהיו לכם ספקות לגבי טיב השירות שלו.

פונים אל שמאי לפני שסוגרים עסקה

אל תמכרו את הנכס שלכם מבלי שיצא לכם לפנות אל שמאי מראש. צריך להבין כי מחירון שמאי מקרקעין מוסמך יכול להשתנות משמעותית מאחד לשני, ועל כן זה יהיה נחוץ שתעשו בדיקה אודות המחירים של שמאי המקרקעין שפועלים באזור שלכם ותבררו מי יכול להציע לכם את השירותים שלו במחירים הטובים ביותר, כך שתוכלו לחסוך בהוצאות הללו.