איזה בתי עסק זקוקים ליועץ בטיחות אש?

הרבה מאוד בתי עסק זקוקים ליועץ בטיחות אש. לא פעם אנו שומעים על מקרה כזה או אחר אשר של התלקחות שריפה, מה שמסכן את חייהם של מי שנמצאים בו, ואת זאת אנו רוצים למנוע.

איזה בתי עסק זקוקים ליועץ בטיחות אש?

לא מעט עסקים זקוקים לשירותיו של יועץ בטיחות איש מקצועי, בעל תואר אקדמי רלוונטי הקשור בין היתר לפתרונות בטיחות. על כל פנים, כל בעל מבנה חייב לנקוט במשנה זהירות, האש עלולה להיות אכזרית ביותר.

מדובר במפעלים, מרכזי מסחר וחנויות, הן מקורים והן פתוחים, כמו כן גם בתי אבות, אולמות המשמשים לקיום אירועים, בהם נוכחים המוני אנשים.

בדיקת השטח

בין היתר יועץ בטיחות אש, חייב לבדוק את השטח, להמליץ על פעולות כאלה ואחרות כל זאת בכדי למנוע אסונות. בנוסף, איש מקצוע זה, יעניק לכם ליווי לאורך כל הדרך, עד סיומו של התהליך, כאשר במקרה זה מדובר בקבלת רישיון לעסקים או חידוש הרישיון.

מתי יש לפנות אל יועץ בטיחות אש?

עוד בזמן שאתם מקימים עסק חדש, חשוב לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות אש באתר https://safety-sol.com, בכל שלב אחר אולי יהיה זה מאוחר מידיי. לעיתים אין מדובר בהקמת מבנה חדש, אלא מבנה שעבר שיפוץ, גם עבודות שיפוץ משנות ומשפיעות על המבנה.

חידוש תיק השטח

יש לבדוק את דרכי הגישה, כך שבמקרה של התלקחות שריפה, אנשים יוכלו להימלט כמה שיותר מהר מהמקום. בנוסף, יש לפעול על פי הוראות הבטיחות של כוחות ההצלה והביטחון, הרי הם אלה שמגיעים למבנים בהם התלקחה שריפה. לעיתים ועל פי התנאים בשטח, הם ידרשו לעשות שינויים, או לחילופין יהיה עליהם לחדש את תיק השטח.

> למדו איך בוחרים חברת ייעוץ תנועה מקצועית