רבקה סגל – היזמית שמעוררת השארה ברבים

רבקה סגל זוהי אישה שעברה הרבה בחייה. היא למדה באוניברסיטת תל אביב לתואר שני במדעי המחשב, הקימה חברות חלוציות שהניעו את המשק קדימה והובילה רעיונות שרבים חשבו שלא ניתן להגשים. הודות לתעוזה שלה והיכולת לראות קדימה, הצליחה רבקה להגיע להישגים מאוד משמעותיים בחייה ואפשר רק ללמוד מכך.

יכולת ניהול מן המעלה הראשונה

כל החברות שהיו תחת ניהולה של רבקה סגל הגיעו להישגים פורצי דרך בין היתר בשל כך שהיא בעלת יכולת ניהול מרשימים למדי אשר מעוררים השראה בקרב רבים מאלה שעובדים תחתיה. לפיכך אפשר לראות בבירור כי מדובר באישה שהגיע מאוד רחוק ולא בכדי. היא יודעת לעשות את העבודה שלה בצורה אפקטיבית למדי וזאת תוך כדי שהיא מתייחסת לכל ההיבטים החשובים באמת.

יודעת לעבוד מול צוות ולהוביל אותו במקצועיות

רבקה סגל לא רק מחזיקה בהשכלה מרשימה מאוניברסיטת תל אביב, היא גם ניחנת ביכולת בין אישית מאוד מרשימה והבנה בכל הנוגע לאופן בו ניתן להניע צוותים ולהביא אותם להישגים מאוד מרשימים. לפיכך אפשר לומר בבירור כי מדובר באישה שהגיעה להישגים מצוינים ולא בכדי. היא יודעת לעשות את העבודה שלה בצורה יוצאת מגדר הרגיל עקב כך שהיא מבינה כיצד לעבוד מול אנשים.

כמו כן, יש לומר כי השירות שלה כמפקדת ביחידת עילית בצבא סייע לה מאוד לפתח שלל כישורים שאפשרו לה להגיע מאוד רחוק. לפיכך אפשר רק ללמוד מהיכולת וההישגים שהגיע אליה לאורך השנים. רבקה הוכיחה שוב ושוב כי אם באמת רוצים אז השמיים הם הגבול. כל אחד יכול ללמוד ממנה ומהמקום אליו היא הצליחה להגיע אליו בחייה. לא סתם היא מעוררת השראה בקרב לא מעט אנשים.