ינון אריאלי – לבחור את האדם הנכון שיעזור לנו בהשקעות

כל מי שמעוניין להשקיע כסף בשוק ההון, יכול למצוא היום מגוון רחב של יועצים ובעלי מקצוע אחרים שיכולים לעזור לו בתחום. מדובר על אנשים שרכשו במשך השנים ידע וניסיון והם מעמידים אותו לרשות הלקוחות שלהם בכל עת. 

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא ינון אריאלי, לו יש ניסיון רב בשוק ההון (בדקו את התיק של ינון), בין אם זה בעבודה עם משקיעים גדולים ובין אם זה בעבודה עם משקיעים קטנים. מדובר על איש עם ניסיון רב, מעשי ותיאורטי, אשר יכול לספק לכל מי שפונה אליו כלים רבים וייעוץ משמעותי, בין אם זה לגבי השאלה היכן להשקיע וכמה להשקיע. 

השאלה איך אנחנו בוחרים אדם שיעזור וייעץ לנו כיצד ואיפה להשקיע, היא חשובה מאוד עבורנו. שכן, אם אין לנו ניסיון רב בתחום, אזי שזה יכול להשפיע באופן מהותי על הדרך בה אנחנו נבחר לפזר את הכסף שלנו על פני השקעות שונות והאם בכלל לנהוג כך או פשוט לשים את כל הכסף שלנו במקום אחד. 

כיצד בוחרים במי להיעזר?

ראשית, עלינו לבחור מישהו שאנחנו סומכים עליו. מישהו שאנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא דואג לאינטרס שלנו ואיכפת לו אך ורק מהדרך בה אנחנו נבחר להשקיע את הכסף שלנו, כך שנוכל ליהנות ממנו, נוכל ליהנות מתשואה משמעותית. 

שנית, אנחנו צריכים לבחור מישהו שיש לו ידע מעשי ותיאורטי, מישהו עם ניסיון הן בהשקעות עבור עצמו והן בהשקעות עבור אנשים אחרים. כך אנחנו נוכל ליהנות מהידע והניסיון שעומדים לרשותו, בכל עת שנשאל אותו שאלה ונרצה להיעזר בו. 

שלישית, חשוב לבחון את דרך הייעוץ שלו וכמובן עד כמה הוא זמין ונגיש עבורנו לאורך תקופת זמן ארוכה.