כיצד ליזום כנסים מבלי לבזבז כסף

אם אתם רוצים ליזום כנס, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, יש לכם סיבה טובה. לארגן כנס בלי ידע מוקדם איך לעשות את זה נכון, יכול להיות מאוד מתסכל. ראשית, אתם לא יודעים כמה אמור לעלות כל דבר וכנראה אתם תחרגו הרבה מעבר לתקציב, מפני שאתם לא יודעים מהיכן להשיג כל דבר במחיר הנכון.

שנית, עצם הארגון של הכנס שהכול יעבוד כמו שצריך מצריך לפעמים ממש להטוטנות ואת זה יש רק לאנשים עם ניסיון בתחום ובכלל, להחליט מה התכנים שיהיו בכנס, גם זה לא פשוט כאשר האופציות הן רבות.

מה שקורה בסוף זה שמוציאים הרבה מאוד כסף על אירוע בינוני.

השאלה היא האם יש אופציה אחרת? מסתבר שכן, המשיכו לקרוא כדי לדעת.

איך ליזום כנסים בלי לבזבז כסף?

אם אתם רוצים שכל הפקת כנס מקצועי שלכם באמת יהיה וואו, אבל יותר מזה, אתם רוצים שהוא באמת ישיג את המטרה שלשמה אתם עושים את הכנס.

בין אם זה לגייס תורמים לעמותה שלכם או משקיעים לחברה שלכם, בין אם החברה שלכם משיקה מוצר חדש או שאתם צריכים לארגן כנס הערכה לעובדים, לא משנה מה תהיה המטרה, תמיד יש דרך מדויקת לכל כנס בצורה ספציפית.

השלב הראשון הוא להגדיר את מטרות האירוע בצורה הכי ברורה. למשל, אם הכנס נועד כדי לתת הערכה לעובדים והוקרה, אתם צריכים לשאול את עצמכם אלו דברים, אם הם יהיו בכנס כל אחד ואחת מהעובדים של החברה יצאו בתחושה וודאית שלחברה איכפת מהם, מההתקדמות שלהם, מההצלחה שלהם, אם יש לכם תשובות לשאלות הללו אתם כבר בכיוון טוב.

לאחר מכן, בחרו בקלידוסקופ אירועים חברה מקצועית להפקת כנסים וצאו לדרך.