עבור מי חשוב לערוך הסכם ממון לאחר נישואין?

הסכם ממון הוא הליך שרבים מבצעים אותו כיום עוד לפני הנישואין. ההסכם הזה נועד להניח בצד את כל ההיבט הכלכלי שעלול להיות למוקש כאשר בני זוג מעוניינים לצאת לדרך חיים משותפת ולהינשא, אך חוששים שהנישואין יובילו להפסדי ממון. הסכם ממון נועד להבטיח את הזכויות של כל אחד, לברר מה הביא עימו כל אחד מבני הזוג, ומה יהיה על הרכוש במקרה של פרידה. מלבד לאופציה הרווחת לבצע הסכם ממון עוד לפני הנישואין, יש לא מעט זוגות שמגיעים לשלב מאוחר יותר ללא הסכם כזה. אלו נישאו וחיים יחד באושר ובשמחה, אם כי הסכם ממון הם לא ערכו.

מהי התועלת של הסכם ממון אחרי הנישואין?

אמנם לפני הנישואין יש להסכם הממון מקום שוב מאוד בכל קשירת הקשר המשותף בין בני הזוג.
אך גם הסכם ממון לאחר נישואין יכול להביא תועלת גדולה.
כיצד? בשלב בו בני הזוג חיים באחווה וברעות הם יכולים לשקול בצורה הגיונית את הנושא הממוני. לבדוק מהו הרכוש הפרטי שהביא עימו כל אחד, ומה יהיה נכון לעשות במקרה של פרידה. אין הכוונה שמעלים על הפרק פרידה בקצה האופק. אלא דנים בסיטואציה כזו, בתקווה שלא תבוא, על מנת למנוע חיכוכים ומריבות. כי אין דומה דיון שנערך באווירה נעימה כאשר בני הזוג חיים בטוב, לבין חלוקת רכוש במצבים של מריבות או חילוקי דעות שמאפיינים את תקופת טרום הפרידה.

לבצע הסכם עם איש מקצוע מתאים

אם אתם רוצים לבצע הסכם ממון לאחר נישואין, חשוב לבחור יועץ מקצועי את יהודה אבלס שמומחה בנושא זה.
הוא מכיר את האפשרויות ואת הדרך המומלצת לבצע הסכם ממון לזוגות לאחר נישואין על מנת לשמור על אווירה נעימה במהלך ההסכם וגם לאחריו.