ויזה לאירופה לישראלים

לאורך שנים רבות ישראלים נכנסו לטייל, לבקר ואף לעבוד ברחבי אירופה ללא צורך באשרה מיוחדת. למעשה, צריך רק לקנות כרטיס ולטוס לאירופה.

אבל החל משנת 2023, התמונה צפויה להשתנות.

אז מה צפוי לכם ואיך תוכלו להוציא ויזה לאירופה לישראלים?

ויזה לאירופה לישראלים בלבד???

לא מדובר באפלייה על בסיס דת או פוליטיקה חלילה. ישראלים צפויים להידרש לקבלת ויזה למדינות רבות באירופה, ממש כמו אמריקאים, קנדים, אוסטרלים ותושבים של 60 מדינות נוספות ברחבי העולם.

אשרה זו מיועדת להגן על התנועה החופשית ברחבי אירופה מפני סיכונים כמו טרור ופשע, אשר נכנסים ליבשת כיום בקלות רבה מדי.

למעשה, היוזמה החדשה להנפקת אשרת ETIAS מיועדת להגן לא רק על תושבי המדינות באירופה, אלא גם על המבקרים בהן,, בכלל זה גם תיירים מישראל.

מדינות באירופה הדורשות ויזה לישראלים

הדירה להוציא ויזה ETIAS לצורך ביקור באירופה צפויה להיכנס לתוקף בשנת 2023 ועד היום הצטרפו אליה בהדרגה מדינות שונות חברות באיחוד האירופי, שחתמו על אמנת שנגן. אנגליה ואירלנד, למשל, אינן חברות באיחוד מתוך בחירה ואף לא חתמו על אמנת שנגן המחייבת.

כיום, המדינות הנכללות באמנת שנגן, הן אלה שידרשו ויזת ETIAS בעתיד.

המדינות הכלולות באמנה הן:

איטליה, ספרד, פורטוגל, יוון, אוסטריה, דנמרק, פינלנד, שוודיה, נורבגיה, איסלנד,פולין, ליטא, מלטה, סלובניה, סלובקיה, צ'כיה, שוויץ, רומניה, ליכטנשטיין, קרואטיה.

> קראו על כניסת ישראלים לצרפת עם ויזה לצרפת

לסיכום, ויזת ETIAS לא מיועדת רק לישראלים אלא לאזרחים של 60 מדינות בעולם, אשר ידרשו החל משנת 2023 להוציא אישור כניסה מיוחד לאירופה, בשם ETIAS. הנפקה של הויזה תיעשה בתהליך מהיר וקל, על ידי מילוי טופס אינטרנטי מקוון. לאחר אישור הבקשה, תוכלו לקבל אישור כניסה ארוך טווח של 3 שנים לאירופה.