מי צריך בית חכם?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, התקנה של מערכת בית חכם / חשמל חכם אלחוטי לא מתאימה רק לבתים פרטיים, אלא גם למשרדים וסביבת עבודה שבה יש תפעול של מכשירי חשמל מרובים. בכל סביבה שבה ישנה הפעלה משמעותית של מכשירי חשמל ורוצים לקבל עליהם שליטה מרחוק, התקנה של מערכת כזו עשויה להתאים.

לאחר שתבצעו אינטגרציה מלאה ותתאימו את כל מכשירי החשמל בבית או במשרד למערכת, תהיה לכם שליטה מלאה עליהם ותוכלו לנהל את החיים שלכם בצורה כזו שבה תמיד תשלטו במכשירי החשמל והם יותאמו לדרך שבה אתם מנהלים את החיים שלכם ובכך תחסכו בהוצאות החשמל על הדרך.

הגדרת תרחיש פעילות בהתאם לפעילות שלכם

היכולת לקבוע תרחיש פעילות למכשירי החשמל למכשירי החשמל בביתכם ובמשרד, כפי שהזכרנו לעיל, לא רק תביא לחיסכון בהוצאות החשמל, אלא גם תביא לשיפור ניכר באיכות החיים שלכם. תחשבו על מצב שבו שאתם לקראת סיום יום עבודה ועוד לפני שאתם נוסעים לכיוון הבית, אתם מדליקים את דוד המים דרך האפליקציה.

לאחר שתגיעו לביתכם המים כבר יהיו חמים ותוכלו לקחת מקלחת חמימה ונעימה. לא רק זה, אלא שתוכלו לקבוע כי מועד הפעלת המזגן בחדר השינה יהיה זמן קצר לפני הזמן שבו אתם נוטים לסיים את המקלחת שלכם. 

התקנה מהירה עם אינטגרציה מלאה והתאמה לביתכם

ישנן חברות אשר מתמחות בהתקנת מערכת של בית חכם Global Quality וביצוע של התאמה לצרכים הספציפיים של כל לקוח. אם ברצונכם להתקין מערכת כזו בביתכם וליהנות מיכולת לשלוט בכל מכשירי החשמל ישירות מהמכשיר הסלולרי, דרך אפליקציה ייעודית, בכל מקום ובכל זמן, אז אתם רק צריכים לפנות אל חברה שתוכל לעשות זאת עבורכם ובהתאם לכל הדרישות שתחליטו להציב בפניה לצורך התקנת מערכת בית חכם.