קוד משרד הבריאות לבתי אבות – האם מגיע לי מימון על בית האבות?

קשישים אשר מוגדרים בתור סיעודיים או תשושי נפש ועומדים בדרישות של משרד הבריאות יכולים לקבל מימון מלא או חלקי לבית האבות. קוד משרד הבריאות לבתי אבות זהו המסמך המיוחד אשר מקבלים ממשרד הבריאות ומקנה את המימון לבית האבות.

בשלבים הראשונים יהיה עליכם להגיש מסמכים ראשוניים לצורך סיווג אצל משרד הבריאות. לאחר שתעברו את כל התהליך הנדרש, במידה ותעמדו בדרישות, תוכלו לקבל מימון מלא או חלקי ובכך להפחית משמעותית את העלויות שתצטרכו לשאת בהן כדי לשהות בבית האבות.

תקבלו את המימון שמגיע לכם

במצב שבו אתם זכאים לקבלת מימון ממשרד הבריאות לשהייה בבית אבות בתור סיעודיים או תשושי נפש, תוכלו להקל על עצמכם כלכלית באופן משמעותי. קבלת קוד משרד הבריאות לבתי אבות לאחר עמידה בתנאים זה דבר שיכול לקרות רק לאחר תהליך ממושך, ועל כן זה יהיה נכון מבחינתכם ליצור קשר עם גורמים מקצועיים שיוכלו לעזור לכם ולעשות כל מה שצריך בנידון.

אם תשכילו לפעול בסבלנות ולפנות אל גורמי מקצוע מנוסים שבקיאים בתחום הזה, תוכלו לייעל משמעותית את כל מה שתצטרכו לעשות כדי לקבל את המימון שמגיע לכם. חבל שתצטרכו להקשות על עצמכם ולבזבז זמן יקר בניסיונות לעשות דברים שפשוט יקשו עליכם בסופו של דבר.

> בדקו כמה עולה בית אבות סיעודי

אל תוותרו על ליווי מקצועי לקבלת המימון

כדי שתוכלו לקבל קוד משרד הבריאות לבתי אבות ולייעל משמעותית את כל התהליך שתצטרכו לעבור, זה יהיה חשוב שתפנו אל גורמים מקצועיים אשר יוכלו ללוות אתכם ולעשות כל מה שצריך על מנת להקל עליכם בסופו של דבר. אין ספק בכלל שזה יהיה חיוני ויוכל להקל עליכם במידה רבה.