תהליך מכירת רכבים לפירוק – כל מה שצריך לדעת

אם הרכב שלכם מקרטע במהלך הנסיעה, ובאיזשהו שלב אתם מבחינים שהוא כבר איננו ממלא את תפקידו. מה לעשות בו? אף אדם פרטי לא יפנה למוסך כאשר הוא ער לעובדה שלא ניתן יותר להציל או להשתמש ברכב. אז הנה לכם נושא מעניין: תהליך מכירת פירוק רכבים בחברת DBC – כל מה שצריך לדעת.

מדוע בכלל צריך לפרק את הרכב?

ישנם נהגים שעצרו אותם שוטרים והודיעו להם שהרכב חייב לרדת מהכיש, כשאתם נוהגים לא רק שאתם מסכנים אנשים אחרים, אלא גם את חייכם. ואם הרכב נדרש לפירוק מומלץ לפנות אל עסק שכל ייעודו הוא לרכוש מכם את הרכב לפירוק, וחשוב לציין שגם תקבלו כסף עבור הרכב המתפרק.

היכן תוכלו לעשות זאת בדיוק? מי ירצה לקנות רכב שעבר זמנו ובטל קורבנו? אף אחד! למעט עסקים בהם העובדים עסוקים בפירוק הרכבים וכאן מדובר בעבודה מקצועית לכל דבר ועניין.

מה עוד ניתן לעשות עם רכב שלא רצוי לעלות אתו על הכביש יותר?

למעט מכירת רכבים לפירוק, קיימת אפשרות לגריטה של הרכב. מורידים את הרכב מהכביש, ובמקרים מסוימים גם המדינה משלמת עבור הרכב סכום סמלי, העיקר שלא יעלה על הכביש. לגריטה יש גם יתרונות, מפני שהמדינה מעוניינת שהוא ירד מהכביש, היא לעיתים מוכנה לשלם גם סכומים נאים, ראו כאן לדוגמה מחיר פירוק רכבים!

אולם גם יש חסרונות: אם תירצו לבצע גריטה, תוכלו לעשות זאת בתנאי שלרכב וותק של 20 שנה על הכביש.

לפנות אל גורם מקצועי, אחראי ומנוסה

אז הנה פירטנו לכם את החסרונות וגם את היתרונות. אולם המעשה החכם ביותר הוא להביא את רכבכם לעסק המתמחה בפירוק רכבים, והמחיר של הרכב תואם את מחיר המחירון.