פארק בבלי – כל מה שחשוב לדעת על הפרויקט

תמיד חלמתם לגור בלב של פארק ירוק במרכז תל אביב, בשכונה יוקרתית אם אוכלוסייה איכותית וסביבה נעימה? פארק בבלי ממוקדם בשכונה שקטה, אך מאידך נמצא בקרבת מקום למרכז העסקים והתרבות של תל אביב. הדירות במגדלים בנויות תוך כדי הקפדה על תכנון אקולוגי מתקדם וחדשני ועיצוב מרהיב ביופיו.

האזורים המשותפים, בריכת השחייה ומיטות השיזוף שפזורות לצידה וגם חדר הכושר יהוו חלק אינטגרלי בניסיון שלכם לשלב בין חיי משפחה, היכרות עם השכנים ושמירה על אורח חיים בריא. מדובר בפרויקט מנצח שמציע את הטוב ביותר מכל העולמות ומביא עמו חדשנות בכל היבט שרק אפשר להעלות על הדעת.

תוכן עניינים

חווית מגורים שאין שני לה

האדריכלית גל נאור, בתו של יצחק תשובה, תכננה בקפידה את עיצוב הדירות בפרויקט פארק בבלי, תוך כדי חשיבה על שילוב של מבנה שמציע סביבה מודרנית, אך כזו שבכל זאת מצליחה לשמור על תחושת הביתיות ולהעניק לדיירים את ההרגשה שהם מחפשים כשהם בוחרים לגדל ילדים במגדל יוקרתי שכזה.

תכנון הדירות על ידי גל נאור בוצע ב-4 סגנונות שונים, אשר מבטאים את יסודות הארץ – מים, אדמה, אוויר ואש. אם תבחרו לרכוש דירה בפרויקט, תהיה לכם את הגמישות למצוא את הדירה שמעוצבת בסגנון שהולם את האופי והרצונות שלכם על הצד הטוב ביותר.

פרויקט מגורים מיוחד במינו

אצל פארק בבלי כל סגנון עיצובי של דירה מעוצב תוך כדי שילוב של אלמנים עיצוביים שונים, וזאת כדי ליצור אווירה שלמה שתואמת את האלמנט סביבו העיצוב בא לידי ביטוי. כך למשל, דירות מדגם אדמה מעוצבות תוך כדי שילוב של פרקט ואלמנטים שמשדרים תחושת חמימות, כיאה לאדמה, אשר מהווה את הבסיס של כולנו ומעניקה תחושת חמימות ובית.