חתונה קטנה או גדולה? מה כדאי?

הטבעת נשלפה, הכן נאמר ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לתכנן את החתונה שמשם החיים המשותפים שלכם יתחילו כבעל ואישה. ובין בחירת אולם לבחירת שמלה וחליפת חתן, ישנם עוד דברים שצריך לקחת בחשבון. כמות המוזמנים, גודל האולם ובכלל, האם אתם מעוניינים באירוע מצומצם או דווקא באירוע רב משתתפים שיוכלו לחגוג איתכם את השמחה שלכם.

אז מה כדאי בעצם? חתונה קטנה או גדולה?

כמות המוזמנים

בזמן תכנון החתונה אחד הדברים הראשונים שעולים זה כמות המוזמנים אותה אתם רוצים שיגיעו לאירוע שלכם. כאשר חתונה גדולה יכולה למנות 400 עד 700 איש וכמובן יותר, חתונה קטנה מסתפקת בעד 150 איש. זהו פער משמעותי בכמות המוזמנים ועליכם לנסות ולהבין האם אתם באמת מעוניינים בכמות מוזמנים גדולה כל כך. 

אולם לחתונה

ככל שתגדל רשימת המוזמנים שלכם לחתונה, כך תהיו צריכים למצוא אולם אירועים גדול מספיק בשביל שיוכל להכיל את כל המוזמנים שלכם. ומן הסתם, ככל שתגדלו באולם האירועים כך תגדל ההוצאה הכספית על האולם עצמו עוד לפני שהתחלתם בכלל להוציא על החתונה עצמה. מנגד, אולם אירועים לחתונות קטנות יכול לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בהוצאה כספית הגיונית. היכנסו לאתר https://www.nine9.co.il/ ומצאו את המקום המושלם לאירוע שלכם.

אנשי צוות

גם כאן תוכלו לראות הבדל משמעותי בין חתונה קטנה לחתונה גדולה. ככל שיהיו לכם יותר מוזמנים כי יהיה צורך ביותר אנשי צוות במטבח, בניקיון, באבטחה ובמלצרות. כל אלו נחוצים להצלחת האירוע שלכם ולכן לא תרצו לחסוך על אנשי הצוות. עם זאת, חתונה קטנה מספקת היכרות עם אנשי הצוות המצומצם ומאפשר תשומת לב טובה יותר. 

ולבסוף, הזיכרונות

לאחר החתונה תרצו להסתכל אחורה ולזכור את כל אלו שבאו לחגוג איתכם. עליכם להבין שככל שיהיו יותר אנשים בחתונה כך הסיכוי שתזכרו אותם או בכלל תזכו להגיד להם שלום הוא מינורי. חתונה קטנה תיתן לכם את הזיכרונות המדויקים שאתם רוצים.

מחפשים מקום לחגוג בו את הבר מצווה? תוכלו למצוא מועדון לבר מצווה באתר ניין.