אלי רחמין – באיזה מחשב כדאי לבחור?

השאלה הכי מוכרת בקרב סטודנטים רבים, היא איזה מחשב לקנות. נראה שהעניין מסובך מעט ולכן, הזמנו את אלי רחמין המצוין, טכנאי מחשבים במקצועו, שייתן לנו כמה טיפים מועילים לבחירת המחשב המתאים לנו.

אלי רחמין – באיזה מחשב כדאי לבחור? 

אם המחשב הקיים שלכם כל כך איטי שהוא בקושי יכול להריץ את Windows, שלא לדבר על תוכנת עריכת וידאו ופוטושופ, אל תדאג. יש לנו חדשות טובות עבור משתמשי המחשב העומדים בפני השדרוג הבלתי נמנע: מעולם לא היה זמן טוב יותר לקנות מחשב חדש.

מחירים ותחרות 

המחירים נמצאים בשפל של כל הזמנים מסביר אלי רחמין, ואילו במקביל, המחשבים הופכים לחזקים להפליא ומלאים בתכונות נוחות. אבל בחירת המחשב הנכון שתתאים לצרכים ולתקציב שלכם, יכולה להיות משימה קשה.

כך תבחרו מחשב שמתאים בדיוק לכם 

אם אתם זקוקים לניידות, מחשב נייד יתאים לכם דווקא. אבל אם אתם רוצים את הגמישות ולקבל צג גדול יותר או לשדרג רכיבים אחרים (כגון הוספת כונן קשיח גדול יותר או כרטיס מסך טוב יותר), אולי מחשב שולחני הוא מה שאתם צריכים.

אם אתם קונים מחשב שולחני, תזדקקו גם לתצוגה שתתחברו אליו כדי לראות משהו מסביר אלי רחמין, אלא אם כן אתם קונים מחשב All-in-One כגון Dell All-in-One או Apple iMac של Apple, אשר התצוגה בנויה בהתאם. 

האם לקנות מחשב נייד? 

אם החלטתם על מחשב נייד מוסיף אלי רחמין, תצטרכו לשקול את המינוסים הנלווים לו כמו משקל וגודל. מסך גדול יותר הוא נחמד, אבל האם אתם רוצים להתמודד עם הגודל והמשקל הנוספים? ככל שהמסך גדול יותר (למשל 17 אינץ' לעומת 12 אינץ'), כך המחשב הנייד יהיה גדול וכבד יותר.