מוניות מרחובות לשדה התעופה – למה זה משתלם לנו?

כפי שאנחנו יכולים להניח, יש לנו אפשרות למצוא מגוון רחב של אפשרויות כיצד להגיע מאזור רחובות אל שדה התעופה בן גוריון. מדובר בנסיעה של חצי שעה עד שעה, תלוי בשעה ותלוי במצב התנועה, ובכל מקרה אנחנו יכולים להיעזר באופציות שונות לשם כך. 

אופציה אחת בה רבים בוחרים להשתמש היא רכב פרטי. הבעיה היא, שאם אנחנו טסים ליעד מסוים, אז אנחנו נצטרך להשאיר את הרכב בחניון השדה ולשלם על כך מדי יום. אופציה שנייה היא תחבורה ציבורית, אך זו אופציה שלא קיימת עבורנו בשעות הלילה ובסופי שבוע, וכן היא לא תמיד נוחה עבורנו. 

אנחנו יכולים גם להיעזר באופציות חלופיות, כמו למשל הסעה של חבר או בן משפחה, אך גם במקרים אלו, ייתכן מאוד שאנחנו נמצא את עצמנו בבעיה, מאחר ולא תמיד מי שיכול לעשות זאת עבורנו, בוודאי לא כשמדובר בנסיעות בשעות הערב המאוחרות או שעות הבוקר המוקדמות. 

מונית זו האופציה שלנו

האופציה הטובה ביותר מבחינתנו, היא הזמנת שירות מוניות מרחובות לשדה התעופה. אנחנו יכולים להשתמש בשירות מוניות רגיל, כלומר שירות אותו אנחנו מזמינים מהרגע להרגע בהתאם לצורך שלנו. כמו כן, אנחנו יכולים להזמין שירות מראש, בין אם זה כמה שעות מראש ובין אם זה כמה ימים מראש. רצוי בדרך כלל לא לחכות לרגע האחרון, על מנת שלא נמצא את עצמנו בלי מונית. 

חשוב להדגיש עוד נקודה והיא, כשאנחנו מזמינים שירות מוניות ברחובות למשל, יש לברר במוקד מוניות רחובות, איזו מונית ניתן לשלוח אלינו, באיזה גודל היא ועד כמה היא יכולה לשרת אותנו, בשביל שנוכל לנסוע לשדה בצורה נוחה, בין אם אנחנו מספר נוסעים ובוודאי אם יש לנו מספר מזוודות.