דפוס דיגיטלי לעסקים – סטיקי פרינט

 

אם יש לכם עסק, קטן, בינוני או ענק, אתם לבטח מבינים את חשיבות הדפוס הדיגיטלי, כזה שיספק פתרונות איכותיים עבור כל מוצרי הדפוס וכל מה ששייך לעולם המודפס ואשר ישמש את העסק שלכם. מעבר לצורך במוצרי דפוס, הדפוס הדיגיטלי מציע פתרונות שיש בהם אין ספור יתרונות, בעיקר כשמדובר ביכולת שלו להיות נגיש לכל סוגי העסקים, גם קטנים מאד.

איכות להדפסה

כל בית עסק זקוק לדברי דפוס. הם יכלים להיות כרטיסי ביקור ופלאיירים, ניירות מכתבים ומעטפות וכן מדבקות לרכבים עם לוגו החברה, או לחלונות ראווה, מוצרים לקידום מכירות כמו למשל רול אפ, פרוספקטים, ברושורים ומה לא.

כל עסק יודע שאם כבר בחר במוצרי דפוס, עליהם להיות איכותיים בדיוק כמו מוצרי דפוס מבית סטיקי פרינט, מוצרים ברורים ומשקפים נאמנה את פני העסק. דפוס דיגיטלי מספק פתרונות דפוס איכותיים ועם יתרונות רבים. אחד מהיתרונות הם מהירות התגובה, גם להזמנות גדולות ומורכבות. הסיבה היא הפקה מהירה של עבודות דפוס תודות לשימוש במחשוב מתקדם. כל זאת ללא פגיעה באיכות הדפוס, ולמען האמת היא אפילו משתפרת. הסיבה לכך היא שימוש במדפסות מקצועיות ובאיכות גבוהה ובסטנדרטים הטובים ביותר. כתוצאה מכך, עבודות הדפוס המופקות הן בגימור איכותי ומעולה ובצבעים בולטים ובוהקים.

יתרון בולט נוסף של דפוס דיגיטלי הוא הידידותיות שלו לסביבה. הדבר נובע מחסכון בשימוש בנייר, מוצרים חד פעמיים ובכימיקלים שגורמים לזיהום. כמובן שחשוב לבחור במקום המספק פתרונות דפוס איכותיים ומגוונים, ועם היכולת לעמוד בלוחות זמנים ובהזמנות גדולות ומורכבות. דוגמה מצוינת למקום כזה הוא סטיקי פרינט, אשר מתמחים בהפקות דפוס דיגיטלי ונותנים פתרון ומענה לכל דורש ולכל סוגי ההדפסות. גם מיוחדות ואחרות.

פרסום ושיווק באמצעים מיוחדים

מוצרי דפוס מבית סטיקי פרינט הם חשובים לאין ערוך לכל עסק. בזכות הדפוס הדיגיטלי אפשרויות השיווק והפרסום הפכו נגישות הרבה יותר לעסקים, גם בינוניים או אפילו קטנים. הסיבה לכך היא עלויות הפקת הדפוס הדיגיטלי, שהן נמוכות יותר מבעבר. כל עסק ישמח להשתמש במוצרי דפוס כגון שלטי חוצות, פוסטרים או עלונים וגלויות. ועם סטיקי פרינט הדבר מתאפשר, ובאיכות מעולה.

השמיים הם הגבול

האפשרויות  העומדות בפני כל עסק הן רבות, בכל הנוגע להפקות דפוס דיגיטליות. החל מכרטיסי ביקור או פרוספקטים, ועד שלטי חוצות ענקיים. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שקיימת היום בתחום הדפוס הדיגיטלי, ניתן להפיק מוצרי דפוס מכל הסוגים. כשמדובר על הפקת מוצרי דפוס בפורמט רחב, כגון פוסטרים גדולים בהם יש חשיבות לאיכות הצבעים ולרזולוציה הגבוהה, חשוב לוודא כי החברה המבצעת את הפקות הדפוס הדיגיטלי מסוגלת לעמוד באיכות הגבוהה הנדרשת לכך וכי ברשותה האמצעים הטכנולוגיים הנדרשים לכך. לרוב, הדפסה בפורמט רחב תשמש לתצוגות, כנסים, תערוכות וכדומה, ומתוך שאיפה ללכוד את עינו של המבקר בתערוכה ולכן חשיבות האיכות היא גבוהה, כמו גם היכולת להדפיס על גבי נייר, ויניל בד ועוד.

סטיקי פרינט מציעים עבודה באיכות שאין לה תחרות, עם היכולת להפיק מוצרי דפוס מסוגים רבים ושונים, תוך שימו שבטכנולוגיה מתקדמת, מדפסות משוכללות ורמת ביצוע וגימור גבוהים ומדויקים.