קניית ביטקוין באשראי – האם זה כדאי

רבים מהאנשים שמתחילים לעסוק במסחר אלקטרוני ובייחוד בתחום המטבעות המבוזרים שואלים את עצמם לגבי קניית ביטקוין באשראי – האם זה כדאי. חשוב להבין שבכדי להתחיל את התהליך יש צורך בפתיחת ארנק דיגיטלי. דרכו מתבצעות כל העברות והתשלום באמצעות ביטקוין ושאר מטבעות דיגיטליים. זהו השלב הראשון. פלטפורמות שונות באתרי אינטרנט רבים מציעים ארנקים דיגיטליים ואפשרויות מסחר שונות עם עמלות לפי התקנון הרלוונטי של כל אתר. אחרי שפותחים ארנק ומציבים את הפרטים האישיים כולל מספר האשראי, ניתן לרכוש סכום מקביל בדולרים ואיתו להמיר לביטקוין. 

ארנק דיגיטלי או ארנק חומרה

כיוון שהרשת תמיד חשופה להתקפות וירוסים, תוכנות רוגלה וניסיונות פריצה של האקרים, מסתבר שארנקי החומרה, שהם ארנקים פיזיים דמויי כונן קשיח חיצוני נייד, הינם האמינים והבטוחים ביותר. ארנק חומרה מאפשר לכם להטעין מטבעות דיגיטל מבלי לביות חשוף לרשת האינטרנט בשעת ההטענה. כלומר, גם אם הארנק מחובר בUSB למחשב או טלפון נייד ואפילו יהיה נגוע, המכשיר יבצע את ההטענה של המטבעות בנפרד ללא שימוש ברשת.

לבחור פלטפורמות נוחות המותאמות לכם

ישנן פלטפורמות למסחר אלקטרוני רבות ברחבי האינטרנט, וכל אחת מציעה סל של שירותים שונה, עמלות קניה, ממשק משתמש שטיפוסי לסוג המשתמש – מתחיל או וותיק. יש פלטפורמות המיועדות למתחילים הסוחרים בסכומים קטנים, ויש פלטפורמות המתאימות יותר לאנשי עסקים רציניים המבצעים עסקאות של אלפי ועשרות אלפי דולרים. ישנן פלטפורמות המציעות מטבעות מקוריים משלהן, אותם אפשר לקנות רק דרכם, מה שהופך אותם לאטרקטיביים במיוחד.

יותר מזל משכל

אפשר לומר שהביטקוין שינה את חוקי המשחק של ההשקעות הדיגיטליות. הרבה מאוד מטבעות הושפעו מקצב העלייה של הביטקוין, מה שגרם לשוק הזה לבעבע ולמשוך אליו משקיעים. יש לדעת שכריית מטבעות הינן עסק מקצועי שמצריך כלים, אמצעים ולוגיסטיקה מתאימה לצד תחרות קשה מול מתחרים אחרים מהעולם. אמנם לפי ערכו הגבוה של הביטקוין בשנה האחרונה, ניתן לומר שהכרייה יכולה מאוד להשתלם למי שבאמת נכנס לתחום חזק. למידע נוסף בנושא קניית ביטקויין בישראל