הפקת סרטון תדמית HATAMOV

אחד הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותנו, על מנת לשווק את העסק שלנו, מוצרים ושירותים, הוא סרטון תדמית. מדובר בכלי מאוד חיוני ואפקטיבי, אשר נהוג לעשות בו שימוש, בין אם זה דרך כלי תקשורת ממוסדים, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות וכן באופן ישיר לקהלים באירועים, כנסים וועידות שונות. 

הפקת סרטון תדמית נעשית על ידי אנשי מקצוע, אשר לומדים את הצרכים והמאפיינים של העסק, לומדים מה הוא מבקש לקדם, לשווק, מי קהל היעד שלו ואיך אפשר להגיע אליו דרך סרטון תדמית כזה או אחר. 

חשוב לומר, סרטון תדמית הוא לא פרסומת. לא מדובר בסרטון של חצי דקה או דקה, גם התסריט או אמצעים אחרים שמשתמשים בפרסומת רגילה, באים לידי ביטוי בצורה שונה בסרטון תדמית. לכן גם חשוב לבחור מומחים בתחום ולא להשתמש בכל איש מקצוע שהפיק ומפיק פרסומות באופן קבוע. חשוב שהוא ידע איך לייצר סרטוני תדמית בצורה נכונה ומקצועית, בהתאם לצרכים שנו ולתקציב שעומד לרשותנו. 

כיצד מפקידים סרטון תדמית בצורה נכונה

ראשית, יש לבחון מה בדיוק אנחנו מחפשים, מה אנחנו רוצים להציע לקהל אשר אמור לצפות בסרטון, ובכלל מי זה הקהל, מה האפיון שלו. 

שנית, אנחנו צריכים ללמוד כיצד יהיה נכון לגשת אליו. זה יכול להיות דרך סרטון אנימציה, דרך סרטון עם אנשים מתוך העסק, דרך גורמים חיצוניים, תמונות מההיסטוריה של העסק ועוד. 

שלישית, חשוב מאוד שהסרטון לא יהיה קצר מדי אך גם לא ארוך מדי, הוא צריך להיות תמציתי מבחינת הפרטים אך לא לחזור על עצמו, וכמובן עשוי היטב בכל הקשור לצילום, בימוי, תסריט. 

ארבע, הסרטון חייב להיות מבוסס על דברים אמיתיים, ולא דברים שיהיה ניתן להפריך אותם בקלות.