חמישה טיפים לבחירת ריהוט למשרד

ריהוט למשרד

ברכות! החלטתם לפתוח משרד משלכם ואתם נרגשים. משרד אישי הוא הבית השני שלכם, הוא מהווה עבורכם מראה ומציג אתכם באופן שבו תבחרו. כפי שאתם בוחרים בקפידה את הריהוט לבית שלכם, גם המשרד הפרטי מצריך חשיבה, השקעה ועיצוב כדי לייצג אתכם ואת האופן שבו אתם רוצים להיראות. מומלץ לא למהר ולרכוש ריהוט משרדי פשוט וזמני, אלא לחשוב ולתכנן את העיצוב כדי שתוכלו ליהנות ממקום עבודה שנעים להגיע אליו, שנוח לעבוד בו לאורך היום ומייצג נאמנה אתכם ואת העיסוק שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון את הריהוט למשרד.

  1. דמיינו כיצד הייתם רוצים שהמשרד שלכם ייראה. חשבו על מספר החדרים, על החלל, האם יש לכם צורך בפינת המתנה ללקוחות, בדלפק למזכירה, בחדר דיונים, בחדר טיפולים, בפינת קפה או מטבחון. בקרו במשרדים דומים לזה שאתם מתכננים לרהט ובעסקים הדומים לשלכם. בקרו באתרי עיצוב משרדים וקבלו השראה, ואחרי שתגבשו לכם תמונה של מראה המשרד, הצבע השולט וסגנון הריהוט, זה הזמן להתמקד בפרטים הקטנים אך החשובים.
  2. מומלץ לדעת את מידות המשרד כדי לבחור בריהוט שיתאים לגודל החלל ולנישות הקיימות. תכננו מה יונח בכל חלק של המשרד, מה גודל הריהוט המתאים ומה נדרש לרכוש. מהן הפונקציות הייחודיות לתפקוד יעיל ונוח של המשרד שלכם. לדוגמה: מספר השולחנות, הכיסאות והארוניות או שידות לאחסון. האם יש חדר דיונים, מה הציוד שיידרש בו ולכמה אנשים הוא מיועד.
  3. לפי סוג המשרד והעיסוק, אם מדובר במשרד אליו צפויים להגיע לקוחות, יש לקחת זאת בחשבון ולתכנן את הריהוט לפינת ההמתנה. זכרו כי עיצוב הריהוט ובחירת הסגנון יעידו על המשרד וישאירו רושם חשוב, לכן השקיעו בכך מחשבה ואם תרגישו צורך התייעצו עם מעצבים מקצועיים.
  4. חשוב לתכנן את שעות הפעילות הצפויות של המשרד, נתון שיסייע באבזור פינות נוספות כמו פינת קפה או מטבחון. אם העובדים צפויים לבלות במשרד שעות מרובות, תנו את הדעת על נוחות פינות ההתרעננות, עיצוב חדרי השירותים וחשיבות נוחות הריהוט. השקיעו בכיסאות נוחים, אורתופדיים ופרקטיים כדי לתרום לבריאות הגופנית של העובדים ולמוטיבציה שלהם. לכיסאות איכותיים יש טווח מחירים רב כך שתוכלו לבחור על פי התקציב שייעדתם לכך.
  5. לפני רכישת הריהוט למשרד בדקו כמה חנויות ואתרים, בררו מחירים וכמויות. התהליך יכול להיות מתיש וארוך, אך ניתן גם לייעל אותו על ידי רכישת כל הריהוט המשרדי במקום אחד בקליק. היום אין צורך לכתת רגליים ממקום למקום ואפשר לבחור ריהוט איכותי בסגנונות עיצוב שונים מיובא וגם תוצרת הארץ ברשת. ריהוט משרד הוא הוצאה לא קטנה, אך חשוב לרכוש ריהוט שיישאר איכותי לאורך זמן, יענה על התמונה שדמיינתם בתחילת הדרך ויהיה בסטנדרט גבוה ומלווה באחריות.