מדפים למשרד

במשרד קיים צורך תמידי לאחסן פריטים שונים כמו קלסרים, ציוד משרדי, מכשור ופריטים שונים נוספים על פי תחום העיסוק בכל משרד.

כאשר מעוניינים במדפים עבור האחסון במשרד, יש כמה אופציות כמו מדפי עץ או מתכת. אם מדובר בכמות גדולה של מוצרים ובמשקלים שונים, העדיפות היא לרכוש באתר מדפיקס מדפים ממתכת וזאת לאור היתרונות הטכניים הרבים שלהם. 

מדפים למשרד 

את שורות המדפים אפשר להקים לאורכו של החדר או לנתב לטובת האחסון מחסן אשר צמוד למשרד ובו לרכז את כל המדפים, כדי להשאיר חלל גדול יותר במשרד עצמו.

בשלב תכנון המדפים יוצרים את המבנה האופטימלי שתהיה בו הכמות הגדולה ביותר של המדפים בהתאמה לגודלם של מוצרי האחסון. אם מדובר לדוגמה בקלסרים משרדיים, מודדים את אורכו של הקלסר ומתכננים מרווח בין המדפים שהוא מעט ארוך יותר מגובהו של הקלסר כדי לאפשר עבודה נוחה. בדרך זו כמות המדפים תהיה הגדולה ביותר וכך יהיה שטח אחסון רחב עבור הקלסרים של כל עובדי המשרד. 

על פי גודלו של המשרד והצורה שלו, מתכננים מדפים (לבית בדקו מדפים למחסן ביתי) לכל אורך הקיר ועל פי הגובה הנכון לעובדים. יש משרדים שירצו להקים סופר סלוטר בגובה של העובדים ואחרים שיעדיפו להקים מבנה מדפים בגובה רב, כך שאפשר יהיה להניח במדפים העליונים פריטים שהשימוש בהם הוא לעיתים רחוקות ולעובדים יש במקום סולם, כך שהם יכולים לטפס עליו.

אם מדובר באחסון קלסרים, הרוחב של מדפים למשרד שיוזמנו יהיו כמו הרוחב של הקלסרים או יוזמנו מדפים רחבים יותר, אם המטרה היא לאחסן פריטים גדולים יותר. 

הנושא החשוב הוא שכמות המדפים תהיה תואמת לצורך המשרדי הכולל גם חשיבה לטווח הארוך, כדי שכל הציוד יהיה מאוחסן ומרוכז במקום אחד.