ארגון טפסים דיגיטליים לכל בית עסק

טפסים דיגיטליים נמצאים כאן, בכל מקום, בכל עסק ולמעשה עסק אשר אינו עובד עם טפסים דיגיטליים נשאר מאחור. טפסים מקוונים מהווים פתרון מושלם, יעיל ומהיר לאיסוף מידע, העברת מידע, סגירת עסקאות ועוד עם מינימום ניירת ועם חסכון באנרגיה, זמן וכסף.

מהם טפסים דיגיטליים ולמה צריך אותם?

טפסים דיגיטליים הינם טפסים אותם ממלאים אונליין, במחשב או בטלפון הנייד אשר נשלחים באופן מקוון למי שיצר את הטופס ואוסף את המידע. טפסים דיגיטליים הינם פתרון אשר מאפשר חסכון מאוד גדול גם באספקט של זמן וגם באספקט של העלות גם לבית העסק וגם ללקוח. נגישות לטפסים וקלות המילוי והמשלוח מאפשר רמת היענות גבוהה מצד הלקוחות מה שמפחית את הצורך ליצור עמם קשר תדיר עד למילוי הטפסים. כמו כן טופס דיגיטלי ניתן לשינוי ועדכון מהיר הן מבחינת התוכן שלו והם מבחינת המבנה והמערכת מסייעת לצמצם את השגיאות ולחסוך זמן יקר בהתעסקות עם שגיאות ומילוי טפסים חוזרים.

ארגון טפסים דיגיטליים, האם מתאים לכל בית עסק?

ארגון טפסים דיגיטליים זהו פתרון מושלם לכל בית עסק. מערכת חכמה המוטעמת בארגון מאפשרת ליצור בקלות ובפשטות את הטפסים, לשלוח אותם ולאסוף את המידע המגיע מהלקוחות אשר מילאו את הטפסים השונים. המידע נאסף על ידי המערכת בצורה חכמה ומאורגנת, מידע שניתן לשלוף אותו בקלות, לקבל פילוח גרפי של הנתונים, להטמיע ולהתאים למחשב, לנייד ואפילו לטאבלט ואפילו התאמה לאנשים עם מוגבלויות בהתאם לחוק הישראלי. חתימה דיגיטלית ממוחשבת אשר ניתן להוסיפה בסיום מילוי הטופס הופכת את הטפסים הדיגיטליים לפתרון מושלם. המידע שנאסף מהטופס מגיע לחברה ונותן לה מידע על כמות הלקוחות אשר מילאו את הטופס במלואו, מי מילא חלקית ואיפה נעצר ועוד, מידע חשוב אשר עוזר לחברה לפעול נכון וחכם.

קראו על יצירת טופס מקוון