שמעון שבס – איך הוא יכול לעזור לכם

לא כל אדם מגיע בגיל 32 להיות אדם קרוב לשר ביטחון, ברמה כזו, שפחות מעשר שנים לאחר מכן, הוא הופך להיות מנכ"ל משרד ראש הממשלה ואחד האנשים הקרובים אליו ביותר, בוודאי כשמדובר על אדם כמו יצחק רבין, אחד מהאנשים המשפיעים ביותר על מדינת ישראל בשנות התשעים. 

שמעון שבס מונה בשנת 1984, בהיותו בן 32, לעוזר לענייני התיישבות אצל יצחק רבין בזמן שהוא היה שר ביטחון, זאת בעקבות תפקידים אותם הוא ביצע בעברו, בין היתר, יו"ר ועד יישובי הגולן, אשר בתקופתו הוא עזר להעביר את חוק הגולן וקידם תוכניות שונות להגנת הרמה ופיתוחה. 

כאמור, פחות מעשור לאחר מכן, בשנת 1992, אחרי ניצחונו של רבין בבחירות, הוא מונה להיות מנכ"ל משרד ראש הממשלה ואחד האנשים הקרובים אליו. הוא עזר לו לבצע את תפקידו ולהפוך אחד מראשי הממשלה החשובים והפופולאריים ביותר בישראל. אחרי הירצחו הוא עזב את החיים הפוליטיים ועבר לעסקים פרטיים. 

איך שמעון שבס יכול לעזור לכם

במהלך השנים, ביצע שמעון שבס לא מעט תפקידים במגזר הפרטי, בין היתר בכל מה שקשור לייעוץ ואסטרטגיה, כולל בכל מה שקשור לעולם הפוליטי, הכלכלי, נדל"ן, השקעות, תיירות ועוד. הוא פועל בעיקר בחו"ל, אך עם השנים נכנס גם לפעילות בישראל, כולל בתחום הגנת סייבר לחברות שונות. 

היום הוא גם נחשב למרצה פופולארי, בין עם זה בהקשר למורשתו של יצחק רבין, תהליכים מדיניים בפרט עם הפלשתינים, וכן בכל מה שקשור לטיפול בילדים נכים ואוטיסטים, שכן במשך השנים הוא עסק בנושא לא מעט ועודד את הקמת כפר על"ה כפר שיקומי למבוגרים בעלי לקויות. גם היום הוא משמש בתפקידים ציבוריים שונים בהתנדבות.