לימודי עיצוב שיער

אחד הקורסים המסקרנים בבית הספר לספרות הוא קורס תסרוקות ועיצוב שיער. בקורס בסיסי זה לומדים את רזי המקצוע וכבר מהשיעורים הראשונים אפשר לראות את ההתאמה של המקצוע לאומן השיער בזמן לימודי עיצוב שיער.

קורס לימודי עיצוב שיער 

כדי לדעת כיצד לעצב תספורות יש לדעת בשלב ראשון את כל בסיס המידע הקשור לשיער ורק לאחר מכן להתחיל להתאים את התספורות.

בקורס לומדים על סוגי השיער הקיימים כמו שיער יבש או שומני, את הטרנדים השונים של התספורות הן האופנתיות שקיימת כעת והן של התספורות הקלאסיות אשר הן תמיד יפהפיות ומבוקשות. השלב הבא הוא למידת ההתאמה של סוג התספורת לנראותה של האישה.

לכל אישה קיימת נראות אחרת, פנים מעוגלות, אליפטיות או סנטר קצת מחודד יותר. התספורת תבליט נראות מסוימת ותכסה נראות אחרת בהתאם להתאמה המרבית ולעיצוב שיחמיא לה ביותר. נושא זה לומדים בקורס לימודי עיצוב שיער אך יש צורך בפרקטיקה, כדי לראות את ההבדלים ולהטמיע את המהלכים השונים של הקווים העיצוביים של לקוחה זו או אחרת. 

השתלמויות מקצועיות 

כדי להכיר את כל הטרנדים ואת קווי התספורות, חשוב להגיע גם להשתלמויות מקצועיות בבית הספר לספרות מעת לעת, כדי להעניק בעתיד לכל לקוחה את האפשרות להיות בעלת תספורת אופנתית בקווים העיצובים שמחמיאים לה במיוחד. 

חשיבותם של לימודי עיצוב שיער 

מקצוע הספרות הוא מקצוע אהוב על רבים (לא סתם כל קורס ספרות גברים מתמלא כל שנה במהירות), הוא מאפשר לספר ליצור תספורות ייחודיות על ראשיהן של הלקוחות ועם השנים המקצועיות שלו הולכת ומשתבחת.

היתרון בלימודי עיצוב שיער ובמקצוע זה הוא שתמיד יש בו פרנסה ולכן מי שנכנס לעולם זה נהנה מכל העולמות, הוא עובד מרוויח לפרנסתו וגם נהנה מהאווירה הקסומה אשר שוררת  במקום העבודה.