חקירת מודיעין עסקי

מודיעין עסקי הוא תהליך מקצועי של איסוף וניתוח של מידע על השוק שבו פועל תאגיד מסוים, זאת כאחת הדרכים החשובות בדרך לקבלת החלטות עסקיות. 

מידע רלוונטי הוא יתרון עצום, במיוחד כאשר מדובר בסביבה  עסקית תחרותית 

חקירות מודיעין עסקי משמשות עבור לקוחות עסקיים הפועלים בתחומים שונים, כדי לספק מידע חשוב, שאינו מצוי ברשותן.  איסוף המידע מבוצע על ידי חוקרים מקצועיים מהשורה הראשונה, המלקטים את המידע בדרכים שונות, נסתרות וגלויות (כולל באינטרנט). תוך הפעלת יצירתיות ותחכום כדי לאשר ללקוח להסתייע במידע החשוב לקבלת החלטות עסקיות.

מודיעין עסקי כולל איסוף מודיעין מידע על שירותים, מוצרים, גורמי מפתח, סוגיות משפטיות, חקירה כלכלית ותהליכי עבודה של המתחרים , לצד מציאת דפוסים ותובנות מניתוח המידע שנאסף., תחרים פוטנציאליים לצורך ניהול סדרי עדיפויות , לצד  מידע על לקוחות, שותפים פוטנציאליים וספקים .

שימוש מושכל במודיעין עסקי, מהווה כיום יתרון תחרותי משמעותי , בו כל חברה מבקשת ליצור לעצמה בידול ויתרונות על פני המתחרים בשוק  – כדי להיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

מור חקירות ומבצעים בראשותם של קציני מודיעין בכירים לשעבר במערך האכיפה משלבת ניסיון מגוון עתיר שנים, לצד חדשנות טכנולוגית ויכולות מוכחות באיסוף ופיצוח חקירות מודיעין עסקי בארץ וברחבי העולם.

מור חקירות ומבצעים תסייע לכם בתחומים הבאים:

    • מידע על מתחרים – אסטרטגיות, מוצרים, עובדים, תהליכים תקציבים.
    • חקירה כלכלית – בדיקת איתנות פיננסית, רכישות, שותפים עסקיים, שיתופי פעולה.
    • מעקבים עסקיים .
    • איסוף מודיעין עסקי לפני רכישה , מיזוג או מכירה.  
    • בדיקת רקע  משפטי ואמינות  – שותפים, לקוחות, ספקים, עובדים ומועמדים
    • מניעת ריגול תעשייתי – בדיקות פנים אירגוניות למניעת זליגת מידע מתוך הארגון, מהימנות עובדים, תהליכי עבודה ואבטחת מידע.
    • איתור רכוש ואיתור נכסים
    • מודיעין על הזדמנויות פוטנציאליות חדשות

חברת מודיעין עסקי מקצועית

מודיעין עסקי חשוב כבסיס אסטרטגי בתהליך קבלת החלטות וכמידע תומך החלטה במגוון תחומים : בין אם מדובר במו"מ לקראת סגירת עסקה, עבור דרך חשיפת פרטים חיוניים על האדם או החברה אשר מולם מתקיים תהליך עסקי, תהליכי מיזוג ורכישה המתאפיינים במשמעויות כספיות רבות וכלה בבדיקות אמינות עובדים ומנהלים בתוך הארגון למניעת זליגת מידע וריגול תעשייתי בתוך הארגון.

מודיעין עסקי רלוונטי בסביבה תחרותית יכול להיות ההבדל בין הצלחה עסקית לכשלון מפואר. מה שמחדד את הצורך לבחור בחברת חקירות מובילה, ובעיקר לבחור האנשים המנוסים והמקצועיים ביותר. 

מעקבים עסקיים

 מעקבים עסקיים מהווים את אחד מכלי העבודה היעילים ביותר במסגרת עבודתו של החוקר הפרטי. המעקבים מהווים חלק מרכזי באמצעי החקירה ומבוצעים באופן סמוי לחלוטין, מעקבים מקצועיים, בשילוב של אמצעים מתוחכמים ותרגילי חקירה, המסייעים באיסוף והשגתן של ראיות משמעותיות, שישמשו את בית המשפט כדי לקבל תמונת מצב אובייקטיבית .

באילו מקרים נדרשת חקירה כלכלית?

חקירה כלכלית כוללת איסוף וניתוח נתונים עדכניים, הקשורים לפעילות והתנהלות כלכלית של אדם או עסק.

חקירה כלכלית יכולה להתבצע בכל היקף על פי דרישות הלקוח וכוללים בין היתר איתור נכסים, ירושות, כספים וחשבונות בנק בארץ ובחו"ל, תיאומים מול מוסדות פיננסיים כדי להפוך כל אבן בתהליך חשיפת המידע והראיות, לצורך שיקוף מהימן ביחס למצבו הפיננסי של אדם או עסק. החקירה הכלכלית מבוצעת  במסגרת החוק בלבד, ע"י חוקרים מנוסים ומקצועיים. כדי לתת בידי הלקוח את מירב המידע והראיות.